聽日1/5大家會外出幫襯黃店嗎?

平日都幫襯
驚聽日買唔到蘋果

今日本應唔洗出街都出去買杯茶飲, 其實我係唔好甜茶的…

1個讚

會。已經在黃店預訂明天外賣,怕明天多人。

日日都會!

一定會

今日去完聽日都會!

1個讚

平時都會

會,今日先食完光榮:relieved:

有呀,仲買埋和你包嘅糭

1個讚

今日已去了葵涌廣場掃黃店。

1個讚

一定會出:nerd_face: 日日都幫襯緊

1個讚

齊齊去懲罰黃店:heart_eyes:

愈怕愈要出
一諗到有人企得前過自己,就更加無得怕,前過你既手足仲怕:pleading_face: :baby_boy03_cry:

2個讚

平時一日最少一次至五次,所以同平時一樣就得喇。

好,大家今日加油,齊齊幫襯黃店:muscle:t2::muscle:t2::muscle:t2:
呢度有咁多同路人真係好開心:grin:

1個讚

尋日HKTVMALL買嘢,今日到捐窿捐罅:joy:
今日出街食飯就未必會:pensive:
不過一陣落樓買餸嘅時候諗住買份蘋果日報:slight_smile:

1個讚

咁啱?我都去左葵廣食chok雞慧食貓同茶芝味

我地係良好市民,又唔犯法,出去幫襯自己喜歡既店鋪,怕咩?

不過,最怕「別有用心」既人攪事,再架禍他人,總之大家務必小心,遇到有人刻意挑釁,都要保持氣度。

最緊要和平、理性、非暴力。香港人,繼續加油。

1個讚

見到有啲黃店要排隊好開心,希望多啲人支持