多謝邀請 呢度啲空氣好新鮮

之前係bk睇到眼火爆 香港人加油 :muscle:t2:

24個讚

歡迎

歡迎,歡迎。

傾下閒計就好,呢邊唔似果邊咁,兩句唔埋三句就鬧。:slight_smile:

5個讚

果邊啲5毛多到爆

HI搵左一陣路先搵到呢度,
同大家say 個hi 先~~ :baby_girl10_heart:

6個讚

Hi!

1個讚

:raised_hand_with_fingers_splayed::point_up:歡迎加入

歡迎

如果仲有熟人/岩傾既係果邊
可以叫佢地過黎呀~

1個讚

歡迎:clap:t2:

歡迎吸下自由既空氣

歡迎:slight_smile:

Welcome back :clap:t2::clap:t2::clap:t2:

依家有正常意見,任何問題都理性解答,暢所欲言:star_struck:

嗰邊啲人好有問題一唔啱聽就圍攻你,扭曲言論自由定義,你指出問題就唔得佢咒你死就得

4個讚

歡迎

我早兩日激到佢地差d心臟病發,我話左其中一個根本係攞綜援,反應勁大

2個讚

佢地心虛 :baby_boy08_think:

2個讚

係⋯

果邊D人一藍 腦便殘

1個讚

hi,呢邊氣氛好好架,一睇就上癮