歡迎
呢邊睇得好開心好舒服 goodbye BK
2個讚
Welcome ! 黎左呢到不知幾開心
其實如果真係有需要拎綜援
無問題ga
第時小朋友大個回饋社會咪得
定係呃返黎所以驚俾人督爆所以嬲豬
4個讚
我感覺佢似呃,一講勁大反應
果個係一罐可樂
1個讚
叫多D年輕媽媽黎BABYDISCUSS
我都係bk member pm我過黎 
3個讚
我都係bk mama過黎…果邊我已經永
不錄用
我都好鍾意呢度,果邊d留言睇到我懷疑人生。還好,仲有咁多正常人。
1個讚
正常既人黎哂呢邊真係好,希望香港都係咁。
叻叻喎
冇用啦⋯果邊版主藍到爆,講咩都只識俾班規,都係果句,我心情唔好衝入去爆佢地,反正佢地每日唔俾人鬧唔安落
歡迎
根住就無限想像一堆嘢咁囉
我上次被佢地串我中文吾好,不是中國人。我話係,中文係好多錯字,但我英文應該好過佢地囉!我話而且我並不是只看BK,還有很多不同媒體要看。不似得他們生活只能在大灣區。激到佢地死,仲酸我話識英文好叻咩,笑死!
2個讚
但我真不想同佢地d咁低質數人拗,浪費我時間。之後直頭無再去BK.
1個讚
井底之蛙
佢地最叻講li句
果面不回應了, 成班無腦BC, 把口嗅過屎渠, 以前BK好多中產, E+一個都無!
劣幣驅逐良幣後果。不果佢地吾知良幣可另起爐灶
2個讚