冇垃圾桶

大家有冇發覺街度冇垃圾桶呀,之前已經覺少咗好多,今日幾乎行均成個旺角竟然搵唔到一個垃圾桶,點解呢?見啲食煙人士煙頭周圍掉,咁落去條街咪變垃圾崗

點解會無晒垃圾桶?

真係唔知,連地鐵站出入口都冇

1個讚

為家居垃圾袋收費作準備,防止家庭把家庭垃圾放街上垃圾桶

1個讚

我思疑佢係要賴落去示威度,話人整路障,話啲垃圾桶好貴(係真係好貴一個,之前又大口換細口,啲錢都唔知俾邊個賺哂)。
但佢唔解決社會問題,剩係解決啲垃圾桶有用咩?咪一樣俾市民日鬧夜鬧?我就唔會賴落社運度勒,佢咪繼續分化囉,只會愈來愈憎恨呢個港共政府。 :baby_girl02_angry:

9個讚

好多商場收埋左兩三個月
近排先拎返出黎
有幾次想掉垃圾要去廁所先有

1個讚

呢個現象已經有幾個月了……

1個讚

政府政策係減少垃圾筒,準備為收垃圾徵費,所以之後都減垃圾筒,不過可能會以回收分類筒代垃圾筒。
不過我覺得好癈,不如源頭減癈果啲新年禮盒包裝先攞命,拆幾層先攞到粒朱古力,大大盒朱古力原來先得幾粒

1個讚

係咪想學日本咁條街無垃圾桶,出街都要帶垃圾返屋企掉

[quote=“fatpigpig, post:5, topic:16343, full:true”]
我思疑佢係要賴落去示威度,話人整路障,話啲垃圾桶好貴(係真係好貴一個,之前又大口換細口,啲錢都唔知俾邊個賺哂)。
但佢唔解決社會問題,剩係解決啲垃圾桶有用咩?咪一樣俾市民日鬧夜鬧?我就唔會賴落社運度勒,佢咪繼續分化囉,只會愈來愈憎恨呢個港共政府。 :baby_girl02_angry:
[/quote]成個政府都係垃圾思維

2個讚

[quote=“toto8, post:9, topic:16343, full:true”]

係咪想學日本咁條街無垃圾桶,出街都要帶垃圾返屋企掉
[/quote]問題係完全冇事先聲明有呢個計劃,就鬼鬼祟祟收埋啲垃圾埇,見到有人抹完鼻涕紙巾就咁掉喺街,萬一佢張紙巾有武漢肺炎病毒就好危險啦

政府不嬲都癈㗎啦,冇咁大個頭又想戴咁大頂帽,又唔諗下啲新香港人質數幾高先得㗎!

1個讚

認同,首先要教育市民先,而唔係鬼鬼祟祟收埋垃圾桶

1個讚

反修例後,我樓下商場既垃圾桶都消失晒,換左大既黑色垃圾袋,近來才放返出黎。

我唸係唔想被拎去做路障。:disappointed:

1個讚

難怪尋日去商場搵左勁耐都搵唔到
去暗角先有

1個讚

因為劉江華俾人炒左

2個讚

其實上年已經計劃好今年開始收起街嘅垃圾桶。

唐樓嘅人好多都係拎落街掉,無垃圾桶咪掉返係原本垃圾桶個位,之後d人就掉紙巾膠樽係附近,硬件都未配合到就夾硬推。
人嘅質素又係問題,香港人行山都攪到成山垃圾,
點同日本人比呀。

1個讚

哈哈哈:rofl:

我都有聽過咁上下既野…
上次拎住個膠樽,行左差不多十分鐘… 都搵唔到分類既垃圾桶

好多原本放垃圾桶既位,變咗放一個好似洗衣架晾住個透明/透粉紅色既膠袋,嗰個就係新既垃圾桶,大家留意下!有時佢會痴係個燈柱位咁架!