冇垃圾桶

係呀, 應該係社運後, 特登唔放垃圾桶。 我住果頭都係有啲位置放垃圾袋, 係啲倒垃圾工人自己放 , 方便做野。
但有啲位置就重新擺左垃圾桶, 都唔知攪咩。
玻璃樽就自上年開始無回收, 啲出好多糧既個腦都唔知諗乜。

係反送中之後收曬,因為唔比人用黎阻路,連商場都轉晒或者收起。斬腳趾避沙蟲, 廢政府!

收咁耐,仲未捨得拎返出嚟:rage:
之前拆咗嘅馬路欄杆、街頭文宣⋯⋯都回復哂啦,好整唔整