係呀,我都唔知邊單野喎。可唔可以講詳細D呀?
[quote=“Ng_ng_mum, post:42, topic:16287”]
Babyfox:
上次『翠華八折找數』新聞一出,
啲 藍C 即刻割𥱊,
踢咗佢做 「黃店」 嘅⋯⋯
[/quote]Sorry呀我冇留意翠華
點解會有八折找數?係呀,我都唔知邊單野喎。可唔可以講詳細D呀?

今日翠華集團疑似懇求供應商允許延交貨款的信件廣泛流傳,信中談及餐廳業務經營不理想,因此希望能夠允許短期只付八成貨款。
信件撰寫於今年2月4日,信中提到:「自2019年6月起社會運動爆發嚴重衝擊各行各業,尤其對餐飲業影響更甚。加上近期本港再受到嚴峻疫症大規模的爆發及擴散,令餐飲業務更首當其衝,雪上加霜!」
同時,亦希望收信人能夠「守望相助、同心抗疫,共同渡過當前難關」,又稱「此危急存亡之際,我司仍會為合作伙伴12月份的貨款進行結算,並安排由即日起以貨款的八成支付,希望 貴司支持,共同發揮互助精神。待疫症全面受控下,我司定當回復全數結算往後貨款。」
應該呢單

因為呢張相,笑死我
原來如此,呢間質素、衞生、良心方面等都差。
你有做官的條件了! 