翠華盈警去年度虧損最少1.6億元

翠華集團預期,截3月底止年度將錄得虧損約1.6億至1.8億元,2019年度則錄得除稅後溢利約471萬元。

集團解釋,虧損主要由於部分資產預計錄得一次性撇銷及減值虧損等非現金性項目合共約2千萬元至3千萬元;資產折舊及攤銷合共約1億元。

另外,自去年6月中旬起及新型冠狀病毒大流行以來,入境旅客及出外用膳巿民銳減令集團收益下跌,食材成本等經營成本亦持續上漲。

= = = = = = = = = = = = = = = = =
繼續抵制藍店,撐起黃色經濟圈:muscle::muscle::muscle::muscle::muscle:

8個讚

抵死。以前只做自由神生意唔理香港人

9個讚

:yellow_heart::point_up:t2:sub下like下share 下thanks​:blush:
佢死都係好事,睇佢幾時好似三sprit咁亞洲全線執笠:clap:t2:
1個讚

招呼差又唔好食,都知會係咁,預咗

藍絲無幫襯咩,仲有三萬黑警呢

做自由行嘅下場

1個讚

一定係假新聞。你問吓啲藍屍,個個都話十分支持藍店。

不過,佢哋習慣係口裡說不,身體最誠實。你唔特价,睬你都傻。 :baby_boy12_tehe:

3個讚

以前,我排隊去翠華買麵包, 我想買雞尾包, 前面個師奶買菠蘿包, 菠蘿包賣曬, 前面人等出燼, 我就上前去買雞尾包, 點知畀翠華嘅人鬧我打尖, “排隊啦”! 我說:菠蘿包未出爐,我是買雞尾包(有很多), 怎樣算打尖呢? 亞嬸! 翠華班賣麵低能阿嬸竟然說, 等菠蘿包出爐賣了給前面那個人, 才給我雞尾包 ! 翠華正低能!低佢執!

2個讚

藍屍:支持,但我唔係住個頭…

1個讚

唔好食,食米奇囗水尾:confounded::persevere:

2個讚

唔明白大家點解對隻老鼠或翠華不滿及驚訝?:dizzy_face:你只要留心睇,這隻老鼠係在營業時間去食,而唔選擇夜晚黑蚊蚊無人發現的時候去偷食,這一隻明顯係有高尙情操的老鼠。加上店鋪亦無驅趕老鼠,明顯也是有容鼠之心,也是有高尚情操。試問有高尚情操又有什麼問題?藍屍們也是特別喜歡有高尚情操的人及畜生。 :baby_boy12_tehe:

11個讚

你好正:rofl::rofl::rofl::rofl:

老鼠加油:joy:

1個讚

只顧住做自由行生意,以前賺錢時有冇理過一般港人生活幾受影響呀!
現在賺少幾個月就嘈?!執都底佢。

2個讚

我唔食佢唔係因為顏色,係因為佢作為一間食肆,真係太污糟。
無論地板、調味料架,都油淋淋。

唔怕污糟既,可以繼續幫襯,我自己唔會。

2個讚

抽隻老鼠水, 你win win! :+1::+1::joy:

大家繼續支持罷食,收成來了:grin:
不翠華其係賤到一個點,過年前俾人篤爆佢八折找數俾供應商,仲話等巿道好返就會還番:unamused:

2個讚

執左佢啦
雖然我以前勁鍾意菜餃同麻辣雞胸米線
但啲檯立痴痴
塊抹布污糟過屎水
做飲食咁無衛生都開倒咁多年
可能多得班無腦大陸人撐

唔分顏色時 我都唔明咁貴去食茶餐廳質素嘅食物 唔值

勁多大6人幫襯,以前好難等位,又難食又貴,而家水靜河飛,咁想搵大6人幫襯,要北上開分店,唔係係香港開 :baby_boy08_think: