翠華盈警去年度虧損最少1.6億元

真失敗,仲有盈利471萬
大家要努力d 繼續罷食:muscle:

八折找數仲要蝕咁少?

除咗恭喜, 我真係唔知講咩好.
如果係都要我講嘅, 我會問: 翠華你幾時全線結業呀? (唔使急, 最緊要快!)

翠華控股(1314)發盈警,截至今年2月底過去11個月的帳目,預計全年將錄得虧損1.6至1.8億元。翠華指由於入境旅客及出外用膳市民銳減,令全年收入下跌,食材成本卻持續上升。

截至今年3月底,翠華的現金結餘約為2億至2.1億港元。

好好奇邊個買佢股票?
一手先690,得20股息 :baby_boy06_shock:

又貴又唔算好好食。
我應該咁耐幫襯過2,3次

非常之有道理

仍須努力!要佢執為止!

冇食好耐,我最憎同自由行爭嚟食

非常同意老鼠:mouse:系光明正大去翠華食包包

唔食佢唔係因為佢藍,好耐之前已經無食
貴都算
但極污糟,服務極差

1個讚

佢地得把口支持

當然啦!
香港人必須向高尚法官學習。
圖片

個亞姐深黃啦!玩攪炒:joy:

抵死! 快D執咗佢

要帶備2把老牛去斬人, 先至就有高尚情操 ; 如學生背囊有餐刀, 高尚情操的郭法官, 就告佢地藏攻擊性武器! 拿 ! 拿! 唔好話香港無法治呀!

上次『翠華八折找數』新聞一出,
啲 藍C 即刻割𥱊,
踢咗佢做 「黃店」 嘅⋯⋯

割?成幅圖兜野擲俾佢地睇
咁唔係藍,就肯定係紅
佢哋真係智障

唔好話佢係藍店要抵制佢先,真心唔覺得佢嘅嘢好食,而且唔似香港一般茶餐廳,餐入面可以轉選擇,例如ABC餐我揀A餐,但佢係公仔麵我想轉米粉,唔得唔可以轉,我唔想要餐包想轉多士,唔得唔可以轉,咁唔緊要咪唔幫襯囉,又唔係得佢一間茶餐廳。

2個讚

Sorry呀我冇留意翠華
點解會有八折找數?