產業鏈移出中國比疫情更厲害

產業鏈移出中國比疫情更厲害
中國金融學者 - 賀江兵
https://s.nextmedia.com/apple/a.php?i=20200427&sec_id=4104&s=0&a=20907795
疫情後,各國駐中企業撤退潮,大家點睇?

5個讚

佢終於有今日!

4個讚

走快啲
武漢肺炎害到全世界雞毛鴨血

而且大6一直借機偷取人地投資商高科技產業既野,去做翻版

4個讚

希望今次全世界聯手可以比個教訓中國吾好做咁多傷天害理嘅事

1個讚

中國終於有今日喇,成個國家發展都成pat 屎咁,邊有可能做大國 :baby_boy02_angry:

生意佬, 睇錢份上…睇下點囉…而家大陸都唔係話平

1個讚

大勢已去

1個讚

撤廠係好事,無謂用中國嘅地方啦,早走早著。

1個讚

快d走,唔好集中晒d生產响中國度,特別醫療用品藥物,比中國政府控制住,好似今次武肺咁。

希望各國聯手杯葛,逼習狗共狗改革

1個讚

十幾年前已開始有港資撒出大陸,因為成本高,同期外商亦係,特別係唔需要高技術的製造業,仲記得當年有個節目訪問過港商撒去孟加拉。
而家美國出聲叫走人,
相信郭台銘好快會將富士康搬走,近近地台灣都得

最緊要滅黨囉唔該

3個讚

中共信唔過,應該盡快搬走

根本不應依籟大陸,以為冇左佢唔得

1個讚

今次單武漢肺炎真係得罪好多人,單野搞到世界大亂,而中國外交部同啲大陸人又不斷指責其他國家推卸責任俾中國,又話武漢肺炎嘅源頭來自外國,搞到好多外國人都唔高興,本身啲外國人根本就唔太介意啲貨來自邊度,而家都聽唔少佢地要抵制中國貨。
中美貿易時,某啲外企本身因為仲有利潤,所以都費事搬去其他國家,而家啲顧客抗拒中國製,某啲政府又話出錢幫手搬廠,我估今次可能真係有好多外資撤出大陸

產業鏈移走,會唔會係成本問題?

我反而覺得經過今次疫情,全世界歧視華人(中國人、香港人)可能會好嚴重,始終武漢肺炎由中國傳開去,對全世界做成比二戰時更嚴重的傷亡。:disappointed:

你有冇見過日本人、新加坡人被西人歧視? 話就話大家都係黃種人, 但極少聽到有呢D新聞。
移民外國的JM settle後, 亦好少聽到佢地講歧視問題, 講緊的settle係溶入人地社區, 而唔係日日浦唐人街、睇TVB。

我成日諗所謂中國唔好=香港人被歧視, 究竟係唔係只係一個myth,
又或者只係大陸咁多年來植入香港人腦的手法

比外國人叫Go back to China嗰d係因為佢地做左d令人失望嘅事,睇澳洲新聞,係有中國人出入超市買兩轉奶粉先比人話,都係普通勸喻,點知中國人大返人轉頭仲想打個外國伯伯。Lee d算唔算歧視?我覺得唔係。

  • 雖然唔係話搬就搬,我估應該係慢慢搬,但係將主要生產線撤離就一定係事實,因為成本平過佢有唔少選擇
  • 高科技(IT, Military⋯)同高技術(醫療)應該集中响台灣,但係一定唔係主要生產
  • 金融會集中新加坡/日本
  • 而需要大量勞動工同平成本就應該集中東南亞國家。

再者,中國人多嘅區有請勿吐痰嘅標志,其他地區冇,咁算唔算歧視?我又唔覺。只係覺得中國人好丟架。

1個讚