肯定,因為係香港,「吃裡扒外」、「別有用心」既人好多,不斷扣香港人帽子。
所以,要堅持和理非,團結更多香港人聲音,維護「一國兩制,港人治港」。
肯定,因為係香港,「吃裡扒外」、「別有用心」既人好多,不斷扣香港人帽子。
所以,要堅持和理非,團結更多香港人聲音,維護「一國兩制,港人治港」。
點解啲藍絲page報紙係咁吹呢幾日?平時紀念721 831嗰啲又唔講,佢地係咪想人唔好出街幫襯黃店,定係知道有事發表
係wor,我聽到呆咗,同埋反而係佢地藍絲反而知呢個活動![]()
肯定,因為係香港,「吃裡扒外」、「別有用心」既人好多,不斷扣香港人帽子。
所以,要堅持和理非,團結更多香港人聲音,維護「一國兩制,港人治港」。
你d用詞好有feel ![]()
根本而家成日都話搜到炸彈, 槍械係為緊23條立法舖路, 成日口邊提住恐佈主義.
呢單野就真係要拉闊來睇.
對,對,對。 自編自導自演後, 即刻開turbo立23條。
成日老作為幫popo呃OT, 仲搶香港人咁多錢去買武器, 呢d先係恐襲, 叫李局長去拉晒呢班藍人先啱
真係……天馬行空……任佢地講!
佢地屈得就屈.
今日如有人放炸彈, 必是政府安排!
我見到呀,痴到一個點
好彩最後藍絲無放炸彈。
呢家藍絲話琴日黃絲出賣勇武,突然變陣改做支持黃店消費。
作古仔作到gum,都仲有好多腦殘藍絲信。
開始明白點解仲有gum多藍絲支持邪惡一方。

真心痴晒線
由頭之尾都話幫襯黃店架wo