好驚吖…… 
邊份報紙寫? 等我入到小佢
1個讚
你 google 天馬行動 可以見到好多 ![]()
D Whatsapp/ Wechat / facebook group 仲多
唔好click入去,比廣告費人地賺 ![]()
啲無人性嘅藍人有咩做唔出?
1個讚
d藍絲真系可怕,希望就算d藍絲真係放炸彈,都唔會傷害到香港人啦

真係……天馬行空……任佢地講!
1個讚
攞緊借口俾藍店失去五一黃金週機遇啫
1個讚
如果唔係呢度見到,我都唔知有咩天馬行動
佢呢招同721果次保家衛國好似
1個讚
賊喊捉賊⋯⋯
3個讚
炸左先算啦,班仆街成日老屈
1個讚
係ar,
身邊有藍絲問我呢幾日係咪有人放炸彈,
跟住我答冇聽過wor,
之後一睇佢段文字…原來又係藍絲喺度抹黑同搞埋晒D無謂恐慌
1個讚
如果藍絲真係放炸彈,大家覺得 腦殘藍絲會唔會比人洗腦,話係勇武放。 
我覺得會,跟住又狂鬧「黑衣人」搞亂香港…
藍絲真係好煩而且好鍾意借題發揮
1個讚
成班人一藍夾埋制服蓄牲老屈香港好亂 年輕人係恐怖份子 跟住用反恐藉口令國際唔敢出聲 你地睇下果個燉pk同李公公日日出黎講恐襲恐襲就知 大家唔好笑笑算 希望國際線手足幫手拆計
2個讚
x 2
所以罪案都係反送中而起

1個讚
腦殘藍絲又唔諗下而家放對邊個先有利。放炸彈呢d高風險活動,一有過萬一,真係可能民意逆轉。
對「黑衣人」最穩健應該係盡可能保持現狀,直至立法會選舉出結果。 
一早知放炸彈,會講曬出嚟比人知咩?
1個讚
佢地會話泛民放炸彈…
1個讚
系。腦殘藍絲會話一切都係佔中ge錯。包括武漢肺炎、蝗禍、油價跌到負數、四川大地震、火車出軌
![]()
點解亞洲最優秀阻止唔到呀?講到咁勁?
1個讚