藍絲page、報紙瘋傳星期五放炸彈

各位有無留意好多藍絲page、群組、報紙都不約而同瘋傳星期五會放炸彈,好得人驚。

聲稱行動代號系“天馬行動”。好老土嘅名。。。 :baby_girl07_surprise:

好多藍絲話星期五唔出街。各位JM點睇?佢地會唔會真系好似六七暴動放炸彈傷害香港人?好驚:baby_girl03_cry:

2個讚

而家佢地有法官撐, 做乜都高尚情操, 大家小心

佢哋信個D真on 居
之前佢哋已經放假料不至一次
仲話燒山
又話有地圖商場有炸彈,但荃灣指左去屯門
弱智到不得了

仲有暴動始祖,出炸彈,咪就係工聯會囉

7個讚

個炸彈係未又係警長放架!依家班狗咁惡,企埋小小都要一字排開搜身,班年青人點會輕舉妄動呀!

1個讚

可能想阻止五.一黃金周黃店消費:face_with_symbols_over_mouth:

2個讚

都好嘅,嚇下佢地

警察老屈自己放下話。

藍絲 d page、群組、報紙仲好詳細講埋打算放嘅地點(話系幾個地鐵站同商場; 好似都係深黃地區),有好多細節。

會唔會d page 系提自己人唔好去,然後放炸彈?

好驚佢地知道自己系少眾,所以先打算放炸彈搞事傷害香港人 :baby_girl03_cry: :baby_girl03_cry:

最怕係班黑警或藍絲自己放又老屈,傷及無辜:baby_boy02_angry:

3個讚

舊年警察總部門口有單想屈燒警車,大家仲記唔記得?

1個讚

唔係下嘛? 又係呃ot?

1個讚

唉,我都覺得係。

1個讚

曾經我都收過乜野商場有事果d…我回果條友…你都收到呢d料, 就係流料啦…

2個讚

之前黑警都自編自導自演,扮喺葵涌警署
外搜出汽油彈嚟立功。

勇武不嬲只直接搞狗屋打狗,點會傷害真香港人同難得無大陸人嘅黃金週。

所以嗰日如果真係有事,我覺得都係班黑警搞事。我諗黑警又唔會放炸彈嘅,頂籠扮搜到汽油彈。

4個讚

炸都係炸狗屋姐
工聯會做既就唔敢講喇

2個讚

好!唔好阻住晒

1個讚

好呀好呀,藍屍唔出街藍店無生意

1個讚

咁怕五一黃金週成事:rofl::rofl:

1個讚

佢地千期唔好出街,最好搬去強國避一避

1個讚

咪又係佢地自編自導自演:smirk:攪亂香港仲情操高尚

1個讚