各位有無留意好多藍絲page、群組、報紙都不約而同瘋傳星期五會放炸彈,好得人驚。
聲稱行動代號系“天馬行動”。好老土嘅名。。。 
好多藍絲話星期五唔出街。各位JM點睇?佢地會唔會真系好似六七暴動放炸彈傷害香港人?好驚
各位有無留意好多藍絲page、群組、報紙都不約而同瘋傳星期五會放炸彈,好得人驚。
聲稱行動代號系“天馬行動”。好老土嘅名。。。 
好多藍絲話星期五唔出街。各位JM點睇?佢地會唔會真系好似六七暴動放炸彈傷害香港人?好驚
而家佢地有法官撐, 做乜都高尚情操, 大家小心
佢哋信個D真on 居
之前佢哋已經放假料不至一次
仲話燒山
又話有地圖商場有炸彈,但荃灣指左去屯門
弱智到不得了
仲有暴動始祖,出炸彈,咪就係工聯會囉
個炸彈係未又係警長放架!依家班狗咁惡,企埋小小都要一字排開搜身,班年青人點會輕舉妄動呀!
可能想阻止五.一黃金周黃店消費
都好嘅,嚇下佢地
警察老屈自己放下話。
藍絲 d page、群組、報紙仲好詳細講埋打算放嘅地點(話系幾個地鐵站同商場; 好似都係深黃地區),有好多細節。
會唔會d page 系提自己人唔好去,然後放炸彈?
好驚佢地知道自己系少眾,所以先打算放炸彈搞事傷害香港人

最怕係班黑警或藍絲自己放又老屈,傷及無辜
舊年警察總部門口有單想屈燒警車,大家仲記唔記得?
唔係下嘛? 又係呃ot?
唉,我都覺得係。
曾經我都收過乜野商場有事果d…我回果條友…你都收到呢d料, 就係流料啦…
之前黑警都自編自導自演,扮喺葵涌警署
外搜出汽油彈嚟立功。
勇武不嬲只直接搞狗屋打狗,點會傷害真香港人同難得無大陸人嘅黃金週。
所以嗰日如果真係有事,我覺得都係班黑警搞事。我諗黑警又唔會放炸彈嘅,頂籠扮搜到汽油彈。
炸都係炸狗屋姐
工聯會做既就唔敢講喇
好!唔好阻住晒
好呀好呀,藍屍唔出街藍店無生意
咁怕五一黃金週成事

佢地千期唔好出街,最好搬去強國避一避
咪又係佢地自編自導自演
攪亂香港仲情操高尚