朱庭萱:我們撐警撐政府 政府機構卻做幫兇打壓我們


就住朱嬸嬸的指控, 專業清算師已經承認了責任。

清算師明白某一種顏色的人總是口是心非,口裏說不,舉動卻一直很誠實,清算師會繼續督促有關人等言行合一,同時對在短時間內眾多部門都願意不厭其詳向其貫輸大量法律知識表示十分妒忌。

對於朱嬸嬸經常在其專頁公開與某亞洲最佳團隊合照,清算師表示,朱嬸嬸亦可以上門拜訪食環、屋宇署、消防等的高層,看看是否會繼續取得多些免死金牌。

最後,朱嬸嬸可以繼續在沒有會社和食肆牌照繼續現在業務(包括經營私房菜),但下一位客人亦可能會在搜集完證據後,繼續支持政府嚴正執法。

完。

Source: https://www.facebook.com/104015014549026/posts/134602071490320/

乜藍絲唔係好鍾意講:犯法就係犯法
到自己犯法果時就話撐政府可以免除責任?

5個讚

都唔明佢係咩思維 :baby_boy11_sleep:

係咪「我撐警,所以可以犯法。」

17個讚

D冷血藍屍自私怪,就係覺得撐警,可以為所欲為,根本咪係想拎著數的人渣

7個讚

本身有follow佢fb
但佢d藍論出黎會即刻unfollow

6個讚

點解黑警犯法冇後果,但撐警藍絲就要負法律責任?唔公平!我代藍絲申冤。

3個讚

我真係唔想理呢d垃圾kol

4個讚

叫佢著返對啤酒妹白boot去冧下大蛇咪無事囉…而家消防阿頭都係自己人

1個讚

黑警睇清楚左未,藍絲唔係真心覺得你地啱架!係諗住有特權先撐你地咋!

3個讚

講撐警就諗住殺人放火都冇事:joy::joy::joy:

4個讚

佢唔得閒出嚟撐警,真係無人記得佢:laughing:

1個讚

佢唔撐警邊有咁多上報紙機會?
其實我之前唔識佢

1個讚

Same, 之前真係唔識佢.

1個讚

:joy::joy:

1個讚

黑警e家追數行個圈返黎再抄多幾張

1個讚

藍絲思維,我只要埋到有權有勢人士堆,我就可以為所欲為

唔係仲有咩好做?
其實佢家底都唔差,點解要搞到同c煙、靜心同grade

1個讚

睇到呢句好想笑。

抵Q死

犯法就係犯法,

朱嬸嬸是非不分,白講成黑,黑講成白,果然藍屍本質都係咁。