奶政府奶黑警, 可以無牌經營食肆架咩? 貼林病幅相係門口, 拿免死金牌, 再唔得, 用習大大, 一定得!
3個讚
呢個阿嬸一早知唔係好人啦,當年廖啟智個仔去左佢仲出嚟抽水話人地個名改得唔好。
咁衰呀,藍C真係一個套餐咁㗎喎
1個讚
老老實實,今時今日嘅icac都唔係好靠得住。
2個讚
物們腦殘的 
原來撐政府就可以犯法
真係神邏輯
又一歪理當道理
1個讚
幾多黃店俾政府針對佢唔講,撐警就乜野都要通融,呢啲咪藍絲垃圾理論囉,以為撐警有著數
雖然食環黑人憎,但今次都叫做有野就做
其實算係咁!
只要有投訴都去處理 
而家現實的確係咁
佢真係好好笑,覺得自己撐警就乜都得要有政府保護呀?佢會唔會自視過高呀?
佢地班藍絲有啲咁嘅理解 都因為啲執法部門偏頗藍絲
覺得自己撐政府 犯法都可以唔比人拉 721就多多例子
係犯法嘅 就投訴到受理
既然依家乜都唔做都會因為黃而比人亂砌
我地呢啲普通市民更加冇理由唔去舉報班犯法嘅藍絲 
都係為左利益。
但我唔明,點解嗰條友間湯舖仲未執?
全個地球圍住佢轉好唔,人一藍腦便殘
真係佢地思維有冇問題,冇辦法理解
其實佢講得好有道理喎!無著數及特權點解要撐警及撐政府?我都覺得今次係政府及黑警唔啱!支持大家一齊鬧黑警及特衰政府。 
撐警撐政府的人,都唔知智商有冇過100
1個讚
撐警係理應lam到著數
又係佢自己話犯法就係犯法,佢怨乜?!
咁即係唔係真心撐啦,自認諗住可以為所欲為囉 
自己沖出嚟刁假 