朱庭萱:我們撐警撐政府 政府機構卻做幫兇打壓我們

奶政府奶黑警, 可以無牌經營食肆架咩? 貼林病幅相係門口, 拿免死金牌, 再唔得, 用習大大, 一定得!

3個讚

呢個阿嬸一早知唔係好人啦,當年廖啟智個仔去左佢仲出嚟抽水話人地個名改得唔好。

咁衰呀,藍C真係一個套餐咁㗎喎

1個讚

老老實實,今時今日嘅icac都唔係好靠得住。

2個讚

物們腦殘的 :baby_girl12_tehe:

原來撐政府就可以犯法
真係神邏輯:roll_eyes:

又一歪理當道理

1個讚

幾多黃店俾政府針對佢唔講,撐警就乜野都要通融,呢啲咪藍絲垃圾理論囉,以為撐警有著數

雖然食環黑人憎,但今次都叫做有野就做

其實算係咁!
只要有投訴都去處理 :baby_boy04_laugh:

而家現實的確係咁

佢真係好好笑,覺得自己撐警就乜都得要有政府保護呀?佢會唔會自視過高呀?

佢地班藍絲有啲咁嘅理解 都因為啲執法部門偏頗藍絲
覺得自己撐政府 犯法都可以唔比人拉 721就多多例子
係犯法嘅 就投訴到受理
既然依家乜都唔做都會因為黃而比人亂砌
我地呢啲普通市民更加冇理由唔去舉報班犯法嘅藍絲 :baby_girl12_tehe:

都係為左利益。

但我唔明,點解嗰條友間湯舖仲未執?

全個地球圍住佢轉好唔,人一藍腦便殘

真係佢地思維有冇問題,冇辦法理解

其實佢講得好有道理喎!無著數及特權點解要撐警及撐政府?我都覺得今次係政府及黑警唔啱!支持大家一齊鬧黑警及特衰政府。 :baby_boy04_laugh:

撐警撐政府的人,都唔知智商有冇過100​:crazy_face:

1個讚

撐警係理應lam到著數

又係佢自己話犯法就係犯法,佢怨乜?!
咁即係唔係真心撐啦,自認諗住可以為所欲為囉 :baby_girl05_idea:
自己沖出嚟刁假 :baby_girl04_laugh: