點解佢地又可以貼呢???

果日睇親子亡國都有post 不過唔同地點,成班無腦藍絲師奶係到讚話非常支持 整得好靚




2個讚
只要有高尚嘅情操,咁就做乜都得。

雙重標準!
1個讚
幫佢報食環囉 
1個讚
為9月投票做野
1個讚

1個讚
我地吾會比呢d 野影響思維
有冇得改左幾粒字佢呢
信佢地? … 同call 黑警一樣
閃~
1個讚
BTW, 挾送係咩意思 
一直都係, 所以大家識做喇~ 9月
1個讚
如果有人走去呢度打人, 係咪都係高尚情操??
砍人都高尚情操, 打人又點會唔係呢, 見到呢D文宣好影響心情好大壓力ga ma![]()
藍絲會明~
我都見有人問, 但無人明~
邊粒~
我覺得係中共好爽岩D
1個讚
唔係九月,時時刻刻都識做

1個讚
報1823 做好市民, 咁滑, 跌親點算
1個讚