自己設計下唔得,成日抄人
1個讚
我覺得大家咁嬲就係因為double std
1個讚
D英文句句一樣,咁行架。
If you burn, you burn with them… 意義不明
1個讚
泛民改政府已經搞掂
1個讚
建制派只會在選舉前夕先做啲嘢刷存在感
乜都抄,人地貼文宣,佢又貼,人地唱榮光,何已元又唱,俾啲新意
1個讚
佢哋人又蠢又懶,包容吓!
1個讚