你地準備好兒童口罩比小朋友復課未?

香港有口罩生產後, 成人口罩好易買到.
咁中童呢? 14.5cm 果隻~
你地響邊到入貨多?

14.5cm 果隻… 雖然比成人口罩難買,
但都仲叫買到… BB 果D, 真係…好少見…

中童口罩真係好難搵~

買不到,苦惱

其實炒價已經回落,
見過有人賣到800蚊200隻Presto!
4蚊隻我覺得好好啦.

我自己之前去日本入左D,
所以無咩本地入貨,
都係訂香港期貨多

我就用大人罩同人換小童&中童罩,換夠3個月用量。

呢盒12.5cm (100隻)就係telegram 交換口罩谷交換返黎

圖片

新年時好彩gmarket買左4盒,個幾月後到港,叫有存貨,但k博士測試左話fail​:sob::sob::sob:,另有1盒日本貨,得30個,都夠用,頂住先

我諗, 6月開始, 14.5cm 既供貨應該會多返D, 我見都有好幾間有生產中童SIZE.

我見一般稍大既藥房都有中童幼童賣喎

12.5 對於我個小朋友, 只係剛剛好, 帶14.5 會好D, 畢竟佢都快10歲

.[quote=“methy, post:6, topic:16172, full:true”]

我就用大人罩同人換小童&中童罩,換夠3個月用量。

呢盒12.5cm (100隻)就係telegram 交換口罩谷交換返黎

圖片
[/quote]

g market 係咩牌子? :baby_girl11_sleep:

g market 一單都收唔倒

個谷大把女罩(145mm)換,只要你肯用大人罩換。

只交換口罩 不買賣 記得po圖加數量 然後pm傾

2個讚

暫時存貨有三盒左右, 主要留俾家姐, 細妹K3可能唔會復課直升小一。

未有足夠口罩嘅都試下係UNICEF HK登記, 抽中一盒都好啊。
登記抽籤傳送門:https://mask.unicef.org.hk

1個讚

足夠用三個月,希望好快唔洗用

thanks for sharing 我都想換

想買幼童款呀,最後抽籤都抽唔中
市面上又唔覺有
希望開學時已經唔需要戴口罩啦

炒價買咗啲,自己一見啱價又買啲,屋企每個小朋友都有200個存貨,以每日2個計,暫時可以用到3個月

阿女k3,之前都買定口罩放屋企,復課都夠用,但如果啱價都會買,唔知要戴到幾時

我同朋友共三人一齊落單,
得一個無俾人CUT,
佢俾左D 我品,
比想像中舒服

我未用呀。
仔新年到以家,出街唔夠10次,我留嚟比佢返學用。希望質量ok啦