你地準備好兒童口罩比小朋友復課未?

https://sme.hket.com/article/2611868/【一文看清】香港口罩在何處買?香港口罩廠-香港口罩牌子發售優惠情報%20【不斷更新】

呢個POST 睇到香港口罩開賣時間~ 有D有提供中童SIZE 14.5cm 果隻~
大家慢慢消化一下~

未, 之前有剩一兩盒, 應該夠用

仲有兩盒中童口罩 希望夠

學校有代訂中童口罩 限買三盒oxyair mask 不過唔知幾時有得攞 如果攞埋就安心d

因為我面細,都係同我小朋友一齊share中童口罩,大人口罩我完全有一條大隙罅。

oxyair mask… 我見好多報導又話安排差, 亂… 點點點
我都好想訂oxyair mask呀, 但根本排唔到…

oxyair mask佢開賣當日我都訂唔到

但點知天主教教區又可以代訂
不過一日未見到貨 都仲係怕唔夠口罩用

嚟緊咁熱,1日1個口罩根本冇可能

所以我不停買~

不過開學應該係半日唔係全日…卦

有貨先買到,太貴又買唔落手
大家都知小朋友,一陣濕小小又話要換口罩
打過乞次又要換,多多都唔夠。有次佢粗魯,耳朵條繩斷左,又要換-_-

1個讚

買吾到12cm, 又無廠肯做, 暫時知得simply一間, 但又未必買到, 抽又抽吾中, 仲有幾盒頂住先, 用哂都吾知點算了

oxyair mask 個test report吾係成品口罩黎, 係blue solid, 買吾到都吾係損失,

WHAT???

scan oxyair張sgs cert, 最後果頁幅圖係3塊物料車埋一齊既半成品黎, 可以同hktv既成品口罩sgs report對比一下, 半成品係test吾到有無漏氣

我姨甥用大人醫療款,但會係耳掛打結。

我仔學校天主教有得訂三盒,希望開學前拎到貨用