幼稚園小學程度,for興趣/中學準備
1個讚
已教緊,小朋友小四
1個讚
自己半桶水,勉強可以應付考試。
點可以教小朋友
可以分享下嘛
教簡單詩詞?
小學已經足夠啦 
近來停課,小朋友比較得閒。
下年升中,所以近來做返d以前返學冇時間做既野,例如:以我有限既知識執下佢既英文口音,及敎佢少少文言文。
會教呀,我都計劃緊有小朋友,都嘗試準備唔同材料,睇下會唔會太深,或者點樣逐步教
其實係要幾多年級就要學嘅呢?請問有啲咩方法或者出邊有啲咩書可以教
有無經驗分享下?
有冇話睇啲咩類型文言文, 點樣同小朋友備課?
先問問自己係咪真係理解到文言文先?
我以前讀文科,文言文對我嚟講係惡夢




1個讚
我中學會考同A LEVEL都係靠文言文食糊, 所以都想早D培養小朋友呢方面敏感度。趁停課咪教定先, 我自己做法係:
- 一星期背2首詩/古文加抄寫一次(當練埋書法), 佢之前睇左慶餘年都有好有癮背詩, 假期背左一D 杜甫嘅詩, 仲有愛蓮說…;
- 睇古文觀止當一般故事書咁睇, 我做語譯解比佢聽 (台灣有好多呢類書, 香港甚少, 我在博客來訂的);
- 買本中一嘅文言文練習同佢一齊做!
- 有時同小朋友會一齊煲劇, 好似睇慶餘年咪背<<登高>>, 睇知否知否咪同佢講李清照同"父母之愛子, 則為之計深遠", 比埋參考佢一齊睇
![中 4|375x500]
2個讚

讀理科嘅我咪係災難
我係揀D幾十字嘅古文教,一個字一個字解釋,完之後出少少題目,但係好多時候驚自己譯得唔準反而唔好
大學讀中文,補習教中文,但老實講有D字就算查字典都唔知會唔會譯錯,香港又少類似嘅書
文科都好多款嘅,古今中外,文學經典,小學訓詁,有排玩 
2真係贊同,香港太少,自己譯又驚譯錯…
呢個正!我就係驚D字太多太深,隨時講下D哲理就難處理






