我會擺定喺屋企等佢自己揭
其實最好搵啲文言文笑話
因為短,太長太攞命
有無人記得中五範文有篇《弔古戰場文》
簡直惡夢
我會擺定喺屋企等佢自己揭
其實最好搵啲文言文笑話
因為短,太長太攞命
有無人記得中五範文有篇《弔古戰場文》
簡直惡夢
例如可以教咩呢?最開頭真係少少難
其實主要怕太悶太難,用返傳統背誦嘅方法又唔知得唔得
其實冇特定?
D古代人用文言文啟蒙識字
大陸台灣可能小學就有
香港我見一D名校會小學開始,普通小學會學下李白杜甫D古詩
題材都係問題,先唔講對小朋友好唔好,好難比個小朋友感受戰爭流血嘅感覺
呢個係EDB提供嘅小學古詩文誦讀材料選編, 佢寫明係比小學生。(我知有D小學會從中選材做高小閱讀理解篇章, 好似APS就用過墨梅)
我就會選D啱小朋友程度嘅, 配合佢睇嘅書/劇 等佢對古詩文保留興趣
停課期間我女睇左陳郁如本<<詩魂>>, 所以自自然然就背左D柳宗元
我個高小,其實老師都有比文言文增潤課程。
所以我都係比d木蘭辭比佢背下,對佢黎講好易。
你個小朋友幾大?可能唔同年紀教法未必一樣。
細個教仔,念口簧:詠鵝、靜夜詩、春曉、遊子吟、憫農⋯
最記得兩個仔用急口令方式鬥快唱 三字經,幾好玩
呢篇野勁難
好深
小朋友學返唐詩三百首先
謝謝分享,呢份文件好利害。
文言文言簡意賅,實在值得慢慢細味。
當然,求學只求興趣就更好。
呢個我都有用,好好使!
我係補習教細路,程度差別好大,有D去到五六年班都仲係冇接觸
全部背過,好懷念 
對!
無,自己同老公當年都好唔鐘意,學完大咗又唔會用,情願教下其他仲好
係喎!文言文真係好無謂(唔好打頭)
又用唔着!好浪費時間
不喜勿插