大家因為疫情,少左出街,自然少左人捐血。
大家因為疫情,少左出街,自然少左人捐血。
我自細心願都係捐血,可惜捐唔到![]()
我中學捐過一次,亦都係最後一次,因為驗到我係乙肝帶菌者 ,d血唔要得,幫手share都一樣![]()
早兩日捐完, 我係定期捐血者, 每次夠期除非撞啱Period或者身體狀況唔好, 多數都準時去捐。以家有Apps可以預約, 又可以隨時check到幾時捐過, 幾時到期再捐, 好方便啊。
見台灣捐血有時會有啲禮品比較實用, 可以儲捐血分數換包麵, 生果(可能係團體贊助), 其實香港紅十字會都可以效法下, 宣傳多啲吸引多啲人去捐。 雖然捐血嘅本意係無償付出, 有禮物係bonus, 我自己唔會刻意等有禮品先去捐, 但作為宣傳手段, 我覺得有都唔錯。
收到,搵日去捐。
香港最大問題是捐血站少,唔就腳,要排隊,好多時要特登跨區去捐血.
希望多啲捐血車就好
哩個都係事實, 要跨區捐血會好唔方便。例如我一直都想轉捐成份血, 但要去西九實在路程太遙遠, 所以遲遲都未落實, 與其浪費咁多資源係警隊嘅配備, 倒不如撥啲去添置捐血車, 可以走多幾區。
幫堆,支持
幫推
搵日去捐先。
收到~~
血壓高唔俾捐,希望可以捐得既盡力捐,尤其多人嚴重受傷日子。
捐血救人~感激
未夠期捐
幫推
幫推,捐血救人。
我血紅素唔夠。。。
平平地補血食豬潤、芝麻(加維他命c一齊食)
貴貴地食牛
補夠血對自己身體都好d
我都要6月先夠期
我成日鬧佢不思進取
近年最好係有得預約,打電話預約都得,唔洗排咁耐![]()
我都係因為地點問題,放棄捐成份嘅。![]()
唔食內臟又唔食牛,
夠期捐之前幾日會用鐵玉煲水補鐵。
唔會再捐