血庫告急,請幫手捐血~

大家因為疫情,少左出街,自然少左人捐血。

1個讚

我自細心願都係捐血,可惜捐唔到:cry:

1個讚

我中學捐過一次,亦都係最後一次,因為驗到我係乙肝帶菌者 ,d血唔要得,幫手share都一樣:blush:

2個讚

早兩日捐完, 我係定期捐血者, 每次夠期除非撞啱Period或者身體狀況唔好, 多數都準時去捐。以家有Apps可以預約, 又可以隨時check到幾時捐過, 幾時到期再捐, 好方便啊。

見台灣捐血有時會有啲禮品比較實用, 可以儲捐血分數換包麵, 生果(可能係團體贊助), 其實香港紅十字會都可以效法下, 宣傳多啲吸引多啲人去捐。 雖然捐血嘅本意係無償付出, 有禮物係bonus, 我自己唔會刻意等有禮品先去捐, 但作為宣傳手段, 我覺得有都唔錯。

3個讚

收到,搵日去捐。

1個讚

香港最大問題是捐血站少,唔就腳,要排隊,好多時要特登跨區去捐血.
希望多啲捐血車就好

3個讚

哩個都係事實, 要跨區捐血會好唔方便。例如我一直都想轉捐成份血, 但要去西九實在路程太遙遠, 所以遲遲都未落實, 與其浪費咁多資源係警隊嘅配備, 倒不如撥啲去添置捐血車, 可以走多幾區。

4個讚

幫堆,支持

2個讚

幫推

2個讚

搵日去捐先。

2個讚

收到~~

1個讚

血壓高唔俾捐,希望可以捐得既盡力捐,尤其多人嚴重受傷日子。
捐血救人~感激

1個讚

未夠期捐
幫推

1個讚

幫推,捐血救人。

我血紅素唔夠。。。

平平地補血食豬潤、芝麻(加維他命c一齊食)
貴貴地食牛:cut_of_meat:
補夠血對自己身體都好d

我都要6月先夠期

我成日鬧佢不思進取
近年最好係有得預約,打電話預約都得,唔洗排咁耐:watch:

我都係因為地點問題,放棄捐成份嘅。:disappointed:

唔食內臟又唔食牛,
夠期捐之前幾日會用鐵玉煲水補鐵。

唔會再捐

1個讚