血庫告急,請幫手捐血~

有架,Facebook share :nerd_face::nerd_face:

1個讚

唔洗淨係前幾日:sweat_smile:平時補都得:+1:t2:
佢開d鐵丸有16粒,仲叫你隔日食,即是起碼32日:joy:

我之前都試過去到捐唔到,跟住都比左鐵丸我,我就乖乖地隔日食<<<日日食真係會去唔到 大便,同埋戒咖啡同多食牛… 食晒鐵丸後再去就捐到…

2個讚

Up
流動捐血車有章送:grin:

Done :white_check_mark:

:baby_girl12_tehe:

食鐵丸真係去唔到大便:confounded:,鐵水就冇事

1個讚

係…所以隔開食,同食好多菜…[quote=“Lemo, post:28, topic:16153, full:true”]
食鐵丸真係去唔到大便:confounded:,鐵水就冇事

[/quote]

鐵水咩嚟?
隔日食,痾黑屎:joy:
要同時食多d菜/:tangerine:先得:joy:

辛苦晒。好人有好報。

其實係自己平時飲食做得唔好要咁樣做先達標… 我衰日日都係一邊食早餐一邊飲咖啡…

唔緊要㗎
安排返午飯晚飯食多鐵食物 & 唔飲奶、啡、茶,就ok

我通常早上飲左,之後就唔會再飲咖啡或奶茶…

1個讚

Spatone 液體鐵,之前捐完血加來m,個人恍恍下腳浮浮,食紅會俾隻鐵丸又便秘(仲要立杆見影:expressionless:),轉飲鐵水又ok喎

Wow第一次聽:+1:t2:
不過太貴:see_no_evil:,食返豬潤芝麻算數:joy:

鐵水是方便啫,我淨m完連飲5日,都飲到幾耐了。
我唔食豬膶,有時會食豬紅補下,我試過鐵丸加醋想溶來飲,但原來好難溶。:joy:

最近轉咗另一款鐵丸,鐵嘅劑量低啲,有維C,三十日份量,姑娘話咁樣應該無咁易便秘,不過都要配合飲水同蔬菜。

支持 :baby_boy10_heart:

尋日見到流動車响屋棋付近,但食緊藥,問咗姑娘捐唔到 :baby_girl03_cry:

保重,等好返先,多謝支持。