條街多左人唔戴口罩呀!

我唔敢,會繼續戴。

1個讚

一定帶~ 我仲不停買~ 我希望可以做到屋企人可以一人有2,3個口罩用~ 唔洗限住1日1個

戴多陣啦

我都唔敢

唔會再大量入貨, 但一定會帶, 健康屬於自己唔敢搏

1個讚

係呀,琴日去海港城個city’super 都有幾個女人冇戴 :baby_girl02_angry:

我唔明點解個呀媽戴口罩帶個細路出街個細路會唔戴口罩lor!

佢地會話小朋友唔鍾意戴,但係學生都應該戴慣口罩囉!每逢流感,手足口…學生經常要長時間戴口罩

戴口罩唔洗化妝出街 懶人表示以後可能就算無病無疫情都會戴 :baby_girl04_laugh:

咁如果小朋友唔鍾意返學係咪都由得佢哋唔返?

繼續戴,保護自己保護家人

1個讚

唔鍾意戴就唔好出街啦唔該!

只好見到唔戴口罩人離佢遠d唔好跟佢後面

1個讚

見到人唔戴口罩要彈開啲 :baby_girl06_shock:

1個讚

細路仔唔一定肯戴~

今日街上好多人,好似行花巿咁…
長假期我都決定stay at home

去邊度買?
我見都係level1,其實夠嗎?

無錯,香港算係咁,因為差不多全城帶

放假啦啲人?

一定要keep住戴!