我唔敢,會繼續戴。
1個讚
一定帶~ 我仲不停買~ 我希望可以做到屋企人可以一人有2,3個口罩用~ 唔洗限住1日1個
戴多陣啦
我都唔敢
唔會再大量入貨, 但一定會帶, 健康屬於自己唔敢搏
1個讚
係呀,琴日去海港城個city’super 都有幾個女人冇戴 
我唔明點解個呀媽戴口罩帶個細路出街個細路會唔戴口罩lor!
佢地會話小朋友唔鍾意戴,但係學生都應該戴慣口罩囉!每逢流感,手足口…學生經常要長時間戴口罩
戴口罩唔洗化妝出街 懶人表示以後可能就算無病無疫情都會戴 
咁如果小朋友唔鍾意返學係咪都由得佢哋唔返?
繼續戴,保護自己保護家人
1個讚
唔鍾意戴就唔好出街啦唔該!
YLMA:
Kelseybaby:
我唔明點解個呀媽戴口罩帶個細路出街個細路會唔戴口罩lor!
佢地會話小朋友唔鍾意戴,但係學生都應該戴慣口罩囉!每逢流感,手足口…學生經常要長時間戴口罩
唔鍾意戴就唔好出街啦唔該!
只好見到唔戴口罩人離佢遠d唔好跟佢後面
1個讚
見到人唔戴口罩要彈開啲 
1個讚
細路仔唔一定肯戴~
今日街上好多人,好似行花巿咁…
長假期我都決定stay at home
去邊度買?
我見都係level1,其實夠嗎?
無錯,香港算係咁,因為差不多全城帶
放假啦啲人?
一定要keep住戴!