大人既SIZE 17cm 果隻…, 你上網SEARCH 成人口罩/ 香港口罩,其實都有好多比你揀.
出面藥房都有~ 唔難買WO~
大人既SIZE 17cm 果隻…, 你上網SEARCH 成人口罩/ 香港口罩,其實都有好多比你揀.
出面藥房都有~ 唔難買WO~
驚買錯假
上官網 / 指定代理買, 唔會假啦…
你GOOGLE下, 有好多, 香港而家有33間公司生產口罩架.
不過大部份都係期貨~
我買過 MYSHYGIRL, 佢地係代理愛的家口罩. (香港品牌, SHENZHEN做)
我用緊, OK既~
可能天氣熱,有d戶外工作,戴口罩會辛苦。唯有互相體諒下。
好難得連續4日零確診,可以既話希望都盡量帶。
一定會戴口罩,為人為已,依家都未知情況穩定未
一定戴
係wor。
之前廢老多,
依家有後生一路行一路飲嘢。
點都要戴多陣,雖然好想唔戴

今日係街大半日 見到2個人冇戴
我係巴士打ha chi成車人拎轉頭望我

我都係一見到唔貴就買一盒咁
希望一日兩個咁用
暫時都會繼續戴口罩出街
我呢兩日都見到有人行街唔戴,香港人唔好鬆懈呀
會繼續戴口罩,保護自己。
我之前係地鐵,喉嚨敏感,咳咗兩聲,側邊D人即刻走避。![]()
![]()
![]()