條街多左人唔戴口罩呀!

大人既SIZE 17cm 果隻…, 你上網SEARCH 成人口罩/ 香港口罩,其實都有好多比你揀.

出面藥房都有~ 唔難買WO~

驚買錯假:expressionless:

上官網 / 指定代理買, 唔會假啦…
你GOOGLE下, 有好多, 香港而家有33間公司生產口罩架.
不過大部份都係期貨~

我買過 MYSHYGIRL, 佢地係代理愛的家口罩. (香港品牌, SHENZHEN做)
我用緊, OK既~

可能天氣熱,有d戶外工作,戴口罩會辛苦。唯有互相體諒下。

好難得連續4日零確診,可以既話希望都盡量帶。

1個讚

一定會戴口罩,為人為已,依家都未知情況穩定未

一定戴

係wor。
之前廢老多,
依家有後生一路行一路飲嘢。

點都要戴多陣,雖然好想唔戴

:baby_boy08_think:

今日係街大半日 見到2個人冇戴

我係巴士打ha chi成車人拎轉頭望我
:baby_boy07_surprise:

我都係一見到唔貴就買一盒咁
希望一日兩個咁用
暫時都會繼續戴口罩出街
我呢兩日都見到有人行街唔戴,香港人唔好鬆懈呀

會繼續戴口罩,保護自己。

我之前係地鐵,喉嚨敏感,咳咗兩聲,側邊D人即刻走避。:stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes: