https://topick.hket.com/article/2536666/【虎媽醒覺】昔日虎媽打到兒子流鼻血 鄧藹霖因兒子一幅畫誓做「四不」媽媽
而家響度扮慈母…

打到流鼻血,直情係虐兒
而家個仔生性, 就認屎認屁…
一個細路要去到幾灰, 先會話阿媽生多個細路, 有人分擔比人打??
我真係一下都冇打過個女,大聲罵咁多年都係3幾次,佢考幾多分我都係讚佢(雖然個心好想鬧
)因為我知打罵係冇用,我先唔做無用功。
其實我都會忍唔住鬧自己個小朋友, 但點樣打鬧都唔應該打到佢流血,even只係鼻血
其實我細個成日都比阿媽打到流血,只可以講時代唔同
我聽過佢分享,真心佢之前真係迷失左,對個仔好惡,但之後佢真係醒覺左既。人誰無過?!如果佢仔冇嬲媽媽就好了。
講起「打仔」,BK反而係我認知最多父母會打仔女。我有印象佢地有d知深會員好buy「打你係教好你」呢一套,有d甚至仲話如果唔聽話,會「兜把打」,從冇醒覺過。真係好難想像現在仲有人buy體罰,唔知佢地既仔女感受係點。
打我有,但唔會打面,都係打下屁股,唔會打到有瘀痕個種,亦都唔會用武器
年代久遠,有冇人記得鄧是吳錫輝第2任老婆。
我怕我記錯。
當年有報紙爆過野
呢件女人育兒經驗,我嗤之以鼻。


乜嘢時代都唔應該爆缸卦…common唔代表合理哦
佢碌出嚟扮育兒專家先好笑,佢好命個仔仲冇穿冇爛
醒覺左?文明成年人,少少打係ok,爆缸一定有童年陰影,點知佢個仔會唔會咁打自己個仔
當然唔合理,我係反對任何形式暴力對付小朋友。
我只係感慨以前我果個年代邊有人會為被打小朋友發聲,父母更加唔會反省。我係感嘆時代進步緊。
以前仔女,係財產係勞動力,係父母嘅附屬品…真心養狗仔都唔會打到爆缸啦
到底係發脾氣,定真心對仔女好?!
你講得好啱,其實好多施虐者,年幼是都是家暴受害者。
所以,如果可以,真係唔好咁樣打仔,禍延後代。
潛移默化,覺得打人先解決到問題
最憎人打細路,美真名係教,根本就係發涉自己情緒。個細嘅手無吋鐵又要靠你食飯就啞忍。大個時打返轉頭唔好怪人,因為佢係學你的
全中!
冇打小朋友,大聲少少已經會即刻改。我個經驗係平日對佢好溫柔、多讚多鼓勵,咁一變臉已經知驚,仲會攬住你話唔敢,要你塊面變返好再錫返佢。