其實坊間真係好多教仔書,好多方法。
已經唔需要打鬧。
係好多懶媽,唔肯去學去試,用舊時既方法,或有d媽媽教仔壓力太大,走火入魔。
希望多d媽媽互相支持,搵出更好的教仔方程式,又可教好孩子,又不破壞親子關係係。

其實坊間真係好多教仔書,好多方法。
已經唔需要打鬧。
係好多懶媽,唔肯去學去試,用舊時既方法,或有d媽媽教仔壓力太大,走火入魔。
希望多d媽媽互相支持,搵出更好的教仔方程式,又可教好孩子,又不破壞親子關係係。

係,打要打到爆缸超over。冇文化嘅父母先會咁
你好慘,有冇童年陰影?會唔會好嬲阿媽?
被打果下好嬲,過左又冇嘢。但細細個已經諗,第時我一定唔會打自己仔女。
我有被逼聽過佢講教仔,真係浪費人生嘅事。。。
自己小朋友跌親我都會心痛,點可能打到流鼻血
我又唔信陳美齡好似佢咁打仔先讀名校
就會打,都係惡下咁,點可以流曬血
我以前都試過,小一定小二英文唔識,一把車落嚟、鼻血噴到書枱上面嗰本英文書全部都係鼻血。
無論咩時代、咩年紀、打人都係唔啱。