而家政府準備比多d人由大陸黎香港。好驚會令到香港二次爆發、疫情失控。我地平民可以點樣自救? 
都唔明點解d大陸人咁想黎香港。。。 
而家政府準備比多d人由大陸黎香港。好驚會令到香港二次爆發、疫情失控。我地平民可以點樣自救? 
都唔明點解d大陸人咁想黎香港。。。 
會都冇辦法,有個咁既政府真係冇嘢冇可能。
口罩常備…
最驚唔係真大陸人…
係腥港人…果D又話要探父母, 又話要探小紅, 又話上去打BOTOX…果D人上上落落…
隔時出事
應該會,尤其冬天。
會都唔出奇,因為全世界輪住黎爆。當我地以為完結,其實只係新一輪既開始
接觸完公用物件後用酒精搓手液呢個習慣我應該會keep到死為止 
研究發現,唯一一條連接內地深圳關口的東鐵線,耐藥性細菌含量最多,高達24%。細菌會隨時間而增加,但研究發現東鐵線扶手早上的含菌量竟與馬鞍山線、東涌線、西鐵鐵及荃灣線晚間的細菌量相約。若按細菌種類計算,東鐵線同樣稱霸,有5種;其次是與可接駁該線的馬鞍山線,有4種。研究人員認為,愈接近內地的港鐵路線,耐藥性細菌含量就愈高。
到底細菌是否「跨境」傳播?研究指出,耐藥性細菌常見於內地養豬場,在珠三角的土壤中可檢測到。研究人員又利用前人所採保的樣本,比較香港食水及內地人腸道的微生物含量,結果發現內地人腸道含較多耐藥性細菌。
from紅底01
如果大陸而家仲爆緊武漢肺炎,而香港政府仲批好多大陸人入境,可能1-2個月之內香港就有大規模二次爆發。
希望入境處可以好好把關,保護香港人啦。
![]()
果然⋯⋯地球係圓嘅!
驚佢變種
美國都預左冬天會再爆,大陸冇可能唔再爆,香港人自求多福,一日未有疫苗,一日都唔會完。
唔係話已經演變左3種啦咩?歐洲隻最毒
懷疑佢跟本想我地死
唔出奇,好多人都相信大陸啲人好返哂
世事果然都比你看透 ![]()
有人認為地球係平
希望快d有解藥啦!
好明顯嗰啲係智障⋯⋯
![]()
![]()
![]()
希望醫護繼續守住。
專家mon住。
香港人繼續帶口罩,勤洗手,勿摸口鼻。
加油
但依家輪到俄羅斯爆,同中國痴住,都危啦