武漢肺炎會唔會在香港二次爆發

一啲都唔出奇,所以一定要做好預防…
帶口罩勤洗手做足清潔…做好心理準備係
長期抗疫唔好鬆懈!!

1個讚

其實大陸十幾億人,住得又密,好難想像大陸情況會比美國歐洲好gum多。

如果入黎香港ge系漏網之魚,就慘lu。 我小朋友已經好耐無出街 :baby_girl03_cry: :baby_girl03_cry: