一去到個fb, 就成陣亡國味,連esprit 撒出 “亞洲” (留意係亞洲) 都要賴乜嘢黑暴…
係攬炒咁勁,唔駛坐響度啦
一去到個fb, 就成陣亡國味,連esprit 撒出 “亞洲” (留意係亞洲) 都要賴乜嘢黑暴…
係攬炒咁勁,唔駛坐響度啦
佢地一早死左好耐喇~
未運動前, 已撒出香港了.
問心,自己幾耐冇買過,摺都正常。成日話摺左可惜,但從來都冇幫襯就算罷啦
成日都話藍唔緊要,唔好腦殘,有一班藍c成日一,二行字加幅圖就信曬同幻想力豐富,就快地球暖化都關反送中事
只有不斷「污名化」別人,以為咁就可以顯得自己係啱,以為咁就可以讓人忘記誰才是呢場運動的始作俑者、以為咁就可以讓人忘記警暴。
所以,以前咩都懶佔中,現在咩懶反修例,上街示威就污名化你,話你反政府、港獨。其實香港人,幾次幾百萬人遊行,都係因為政府一意孤行,香港人才唯用腳向政府提出意見。
D~ 班藍蛆蟲點捨得買
佢地係網軍. 將所有吾好嘅事 歸咎香港社會運動, 但佢哋又唔係香港人, 所以都唔會知道espirit喺香港已有死咗好耐, 由百元红㡳股变成亳子股!
on.cc 果d其實係咪收錢?
最搞笑有眼都見因武漢肺炎幾影響經濟
同個D藍屍講武漢肺炎經濟差,佢哋就唔肯認
佢應該係copy and paste 答案
一睇就知唔係香港人黎
重點係賴得就賴
你問佢地啲遠啲嘅嘢都唔知,邊有得賴
淨係有自己藍group send出嚟啲嘢同CCTVB d 嘢睇⋯⋯
大部分人都唔係打算港獨 ![]()
而家執笠,佢地賴之前半年wo…
唔賴租貴,唔賴人民幣跌左…
根本呢班人就係無所不用其極咁「污名化」香港人,刻意挑起全中國人對香港人的仇恨心,咁就可以理直氣壯地話你班香港人「錯」。
而所有根本問題就可以輕輕帶過了,包括林鄭處理修例的問題,警暴的問題。
根本呢班人就係無所不用其極咁「污名化」香港人,刻意挑起全中國人對香港人的仇恨心,咁就可以理直氣壯地話你班香港人「錯」。
而所有根本問題就可以輕輕帶過了,包括林鄭處理修例的問題,警暴的問題。
我覺得係,明明小小事發到無限大,危機處理差
別有用心,刻意把香港人和港獨掛鉤,好讓「佢地」可以更容推翻「一國兩制、港人自港」
別有用心,刻意把香港人和港獨掛鉤,好讓「佢地」可以更容推翻「一國兩制、港人自港」
我覺得好討厭
大多5毛網軍
如果對事情看法有不同觀點,亦都唔出奇。不過嗰d留言唔係以事論事,個個都係一個目的「唱好終蟈」。