on.cc 留言果d係乜嘢人

一去到個fb, 就成陣亡國味,連esprit 撒出 “亞洲” (留意係亞洲) 都要賴乜嘢黑暴…

係攬炒咁勁,唔駛坐響度啦

4個讚

佢地一早死左好耐喇~

未運動前, 已撒出香港了.

2個讚

問心,自己幾耐冇買過,摺都正常。成日話摺左可惜,但從來都冇幫襯就算罷啦

2個讚

成日都話藍唔緊要,唔好腦殘,有一班藍c成日一,二行字加幅圖就信曬同幻想力豐富,就快地球暖化都關反送中事:expressionless:

4個讚

只有不斷「污名化」別人,以為咁就可以顯得自己係啱,以為咁就可以讓人忘記誰才是呢場運動的始作俑者、以為咁就可以讓人忘記警暴。

所以,以前咩都懶佔中,現在咩懶反修例,上街示威就污名化你,話你反政府、港獨。其實香港人,幾次幾百萬人遊行,都係因為政府一意孤行,香港人才唯用腳向政府提出意見。

1個讚

D~ 班藍蛆蟲點捨得買

佢地係網軍. 將所有吾好嘅事 歸咎香港社會運動, 但佢哋又唔係香港人, 所以都唔會知道espirit喺香港已有死咗好耐, 由百元红㡳股变成亳子股!

1個讚

on.cc 果d其實係咪收錢?

最搞笑有眼都見因武漢肺炎幾影響經濟
同個D藍屍講武漢肺炎經濟差,佢哋就唔肯認

1個讚

佢應該係copy and paste 答案

一睇就知唔係香港人黎

重點係賴得就賴
你問佢地啲遠啲嘅嘢都唔知,邊有得賴
淨係有自己藍group send出嚟啲嘢同CCTVB d 嘢睇⋯⋯

大部分人都唔係打算港獨 :baby_girl06_shock:

而家執笠,佢地賴之前半年wo…
唔賴租貴,唔賴人民幣跌左…

根本呢班人就係無所不用其極咁「污名化」香港人,刻意挑起全中國人對香港人的仇恨心,咁就可以理直氣壯地話你班香港人「錯」。

而所有根本問題就可以輕輕帶過了,包括林鄭處理修例的問題,警暴的問題。

我覺得係,明明小小事發到無限大,危機處理差

別有用心,刻意把香港人和港獨掛鉤,好讓「佢地」可以更容推翻「一國兩制、港人自港」:disappointed:

我覺得好討厭

大多5毛網軍

如果對事情看法有不同觀點,亦都唔出奇。不過嗰d留言唔係以事論事,個個都係一個目的「唱好終蟈」。:woman_facepalming:t2: