完全唔覺得唱好,只係唱衰人地
我唔知道係講緊邊一單嘢,overall感覺。
另外一d目標只有一個抹黑!
對上一次買係10幾年前、果陣仲有化妝品。
衫啲cutting完全唔啱我、冇買
好多單都係,不過東方本身都係呢個風格…
自佢成日因航,上海仔之後,真係好唔掂
如果要洗腦式當然要無孔不入
有錢收定真無分析能力就不知道
以前蘋果未需要收錢,都會有一班人來抨擊
而家響fb 都有,見到d留言係九唔搭八
藍絲生番囉!
愈講愈水平低,講到離曬題
佢啲comment下下都頼落社運,unlike咗好耐
1個讚
我有興趣研究下佢地架
成日覺得睇方向報嗰啲就係香土時事台嗰班藍絲,講埋啲嘢好似
係啦,正常都唔留言
以前年代明報、星島都中肯,不過而家背景已經被染,所以每日要睇好幾份報紙。英文媒體報道,都有唔同立場,真係要睇完自己再搵下其他source引證。嗰d人只係信一份報紙,看期只看免費電視CCTVB ,所以接收嘅資訊真係俾人洗腦洗到7788
係,做閱讀報告一定係明報星島,真心而家份份都離曬譜,d字又粗糙
所以真係要獨立思考自己分析,唔係一定蘋果就最好,但我好欣賞佢嘅勇氣同埋敢於去報導真相,不畏強權。其他嘢例如香港電台、眾新聞…now tv ,我都有追㗎!一個民主嘅社會裏面係應該擁有新聞自由!好可惜,CCTVB 變咗做上面口舌。
我會睇好多份
1個讚
去到港獨,我諗大部份香港人都唔想,因為太困難,風險太高⋯ 有返港人治港,真正一國兩制,好多人都會收貨。
我係,起碼都比返50年舊日子我地
扣香港人港獨,呢d就是佢地陰險既地方。
有d人,因為自己利益,可能好睇一國兩制唔順眼,總想搵機會想破壞。



多數都係5毛網軍, 少量馬拉華人,唔洗理佢哋講野, 一話習近平個女係美國自由西佢哋就收皮