呢度講野好似自由好多

係個邊買個麵包話唔係美心旗下都驚比人圍

2個讚

不過其實有沒黃麵包?

有既,可能我地唔知

咁你要多啲黎呢度,講嘢舒服好多。
果邊係中共縮影,正常人係唔會去果邊。

1個讚

以前唔係咁,而家個邊論點好單一,個邊我都唔想搭傘

有睇呢度
https://www.facebook.com/104901334303027/posts/185121366281023/

1個讚

無錯~~~好幾年前已經變晒~~~

1個讚

個apps叫 和你eat

有,街坊舖,我地呢面好free…食乜都冇所謂,唔好夾硬hard sell.ok

佢哋果班只係可以食美心

唔同政見事小,批鬥事大

我記得有個女人post咗隻新買小狗,即刻比人圍話佢好唔領養。講真我都覺得而家仲買寵物都幾衰,但唔好搞到佢好似食狗肉/遺棄動物咁圍,唔同層次,唔使咁

亡國進展到分享大公,文匯…真係omg

無入過去睇,變左黨網

剛剛打算pm老網友

呢度都唔自由喇!講下個邊是非,提下啲舊人都話同個邊無分別,活係陰影之下喎!上個組網都咁麻煩,同個邊一樣,咁我寧願返去個邊喇!

就係,唔餵人奶就講到瘧兒咁

一個半個多咀仔就一定有,無視就ok

2個讚

呢邊係為搶人而開咁濟,連個名都似,咁題目類似又有咩問題,難得呢邊可以暢所欲言講下是非,個邊實比大媽圍,發泄下都話活係bk陰影之下,咁鬼麻煩,同個邊一樣,咁我過嚟做乜!

而家唔排除有心挑機,你知呢d係佢地強項

別中計

2個讚

其實吹水都要講啱嘴型,同做人一樣朋友之間如果唔啱傾,好自然會傾小啲小聯絡…最緊自己覺得合唔合適…