呢度講野好似自由好多

華爾登
四喜
但都好遠,我有時買759啲方包

1個讚

華爾登d蛋糕仔好想買,不過真係要特登過去。

希望呢度除了自由,更加可以互相尊重
有人食美心,有人唔食,
有人用shieseido,有人唔用

其實岩咪睇,唔岩自己心水都唔好追住人咬…

3個讚

西環真係好遠

我記得上年買月餅果時,講大班會俾人圍:joy::joy:一定要美心:face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

自己製,無敵回答

真正既自由廣場

一定啦, 果邊好似大陸咁, 講錯少少野都比人批鬥 有佢講無人講

Yes, 大家意見可以唔同,但一定要尊重大家。

呢度先係正常
理性討論

係!就算唔認同嘅觀點同角度,可以用文明方法討論

2個讚

就算意見唔同, 都可以自由表達,
係個度, 一有少少唔同意見就話你曱甴, 又話你收左外國錢.
再黎就人身攻擊.
而且唔只一個人, 佢地好明顯係打手合謀攻擊, 令你收聲.

1個讚

所以我地要和而不同

唔同意見唔緊要,但唔好打橫黎講

1個讚

正常世界應該係咁