華爾登
四喜
但都好遠,我有時買759啲方包
1個讚
華爾登d蛋糕仔好想買,不過真係要特登過去。
希望呢度除了自由,更加可以互相尊重
有人食美心,有人唔食,
有人用shieseido,有人唔用
其實岩咪睇,唔岩自己心水都唔好追住人咬…
3個讚
西環真係好遠
我記得上年買月餅果時,講大班會俾人圍![]()
一定要美心![]()
![]()
自己製,無敵回答
真正既自由廣場
一定啦, 果邊好似大陸咁, 講錯少少野都比人批鬥 有佢講無人講
Yes, 大家意見可以唔同,但一定要尊重大家。
呢度先係正常
理性討論
係!就算唔認同嘅觀點同角度,可以用文明方法討論
2個讚
就算意見唔同, 都可以自由表達,
係個度, 一有少少唔同意見就話你曱甴, 又話你收左外國錢.
再黎就人身攻擊.
而且唔只一個人, 佢地好明顯係打手合謀攻擊, 令你收聲.
1個讚
所以我地要和而不同
唔同意見唔緊要,但唔好打橫黎講
1個讚
正常世界應該係咁