换走了「高尚情操」的郭偉健!

又返入去?

有立場原本冇問題,係佢唔應該冇曬理性,將個人情緒帶入工作, 尤其係法官一個咁重要嘅崗位,佢做唔到公平公正,已經失職,我覺得應該炒佢魷魚。

未投訴的仍然要繼續