
fb cap圖
就算換走都要寄投訴信,等佢個file有個咁嘅紀錄!
高尚情操!

fb cap圖
就算換走都要寄投訴信,等佢個file有個咁嘅紀錄!
高尚情操!
已寄了信投訴
揸刀斬人都話高尚情操,實在太驚嚇!
公道啲講,就算係黃斬傷藍比個官讚高尚情操我都唔 ok,做法官公平啲,用下個腦啦唔該
我唔敢話自己識法律,但意圖傷人唔係大把案例咩?援引前案例去作出判決,或者唔援引就清楚交待原則理據唔係法官基本守則咩?你藍仲要大大聲講咁偏頗嘅判詞,奶共都唔係唔修飾一下呀嘛
又要做普通法法官,但行大陸法style,佢咪上去大陸做法官啦好心
正確!仲要係出自一位法官口中,我個人完全接受唔到
接受唔到一位法官用高尚情操去形容一個揸力斬人嘅罪犯,呢位法官嘅存在完全反映香港法治嘅可悲
應該係高院審吿謀殺囉,不知所謂,真係櫈呢個政府羞恥,個個讀咁多書為左錢,睇你哋幾時有報應。
所以輿論係有用 未寄既一定要寄信投訴
起碼等司法機關有實質既supporting
下個紅官奶共都唔敢奶得咁明目張膽
咪就係!2020年咋!咁快就法治變人治,我真係接受唔到呀!
佢真係太誇張,審到好似大陸d官咁,主觀到不得了!
枉佢讀咁多書坐到呢個位,讀壞左個腦
証明投訴有用
斬人都情操高尚,呢個官真係讀屎片
不知所謂狗官
繼續投訴
佢之後會審721白衫
今次抽走可能大迴響,但可能過一排又俾返佢繼續審
同意, 無論咩理由, 傷害他人身體就係唔啱, 更加唔可能係呢位狗官口中嘅"高尚情操"…身為法官, 為保權位, 徇私枉法, 枉為人…
法官咁講野,判斷是非能力低弱,普通人都好過佢,好得人驚 ,炒得啦。
每個人都要為自己既言行負責。
希望呢位法官自己冇咁「高尚既情操」,否則佢楂刀斬人都似。


連做師爺嘅資格都冇呀