號角再次響起 願榮光歸香港

相信佢地知道一定會好開心…:baby_boy03_cry:

點解??怕睇睇下眼濕濕??

:baby_boy05_idea:

加油~~[quote=“danielwong, post:38, topic:15567, full:true”]
重整旗鼓 :baby_boy02_angry: 香港人!
[/quote]

下次拍下手掌,但佢知有人聽緊

係呀

:baby_boy03_cry:

佢吹完之後有人拍掌,有人嗌光復香港,
我都好想一齊,但屋企有bb訓左覺

1個讚

1個讚

噢,咁無計喇,在心中~