號角再次響起 願榮光歸香港

https://www.facebook.com/JoshuaChunHei/videos/525063551509904/UzpfSTU5NTIwODIxMzpWSzo1NDg2NzQzNTk0MTI4NzU/?multi_permalinks=548674359412875&notif_id=1588000933994715&notif_t=feedback_reaction_generic

香港人,加油~

11個讚

[quote=“HK852, post:1, topic:15567, full:true”]
https://www.facebook.com/JoshuaChunHei/videos/525063551509904/UzpfSTU5NTIwODIxMzpWSzo1NDg2NzQzNTk0MTI4NzU/?multi_permalinks=548674359412875&notif_id=1588000933994715&notif_t=feedback_reaction_generic
[/quote]

1個讚

呢條「拎」?

3個讚

香港人加油

噢~~~~THANK YOU :baby_boy10_heart:

香港人加油

聽到呢首歌 真係落淚~
香港人的血和淚不會白流的。
終有一天 光復香港!

6個讚

每次聽我都一樣忍唔住流淚,
黎明一定會嚟!
香港人加油!:muscle:t2:
:raised_hand_with_fingers_splayed:t2::point_up:t2:

5個讚

大家一齊加油

X2

香港人加油,大家堅持到煲底

1個讚

香港人加油

1個讚

香港人加油

1個讚

超感動,覺得有少少哀傷,估唔到之後咁多人拍手掌,証明好多人都無放低

1個讚

煲底見~

1個讚

香港人,從來唔令人失望 :baby_boy04_laugh:

1個讚

光復香港

一定

1個讚

呢首歌,永遠都會印在香港人的心裡。我自己有段時間每晚都會彈下。

香港人,加油。

1個讚

希望係煲底見到年青人,銀髮族個個平平安安。
亦有我哋呢班開心c9

2個讚