香港人,加油~
11個讚
呢條「拎」?
3個讚
香港人加油
噢~~~~THANK YOU 
香港人加油
聽到呢首歌 真係落淚~
香港人的血和淚不會白流的。
終有一天 光復香港!
6個讚
每次聽我都一樣忍唔住流淚,
黎明一定會嚟!
香港人加油!


5個讚
大家一齊加油
X2
香港人加油,大家堅持到煲底
1個讚
香港人加油
1個讚
香港人加油
1個讚
超感動,覺得有少少哀傷,估唔到之後咁多人拍手掌,証明好多人都無放低
1個讚
煲底見~
1個讚
香港人,從來唔令人失望 
1個讚
光復香港
一定
1個讚
呢首歌,永遠都會印在香港人的心裡。我自己有段時間每晚都會彈下。
香港人,加油。
1個讚
希望係煲底見到年青人,銀髮族個個平平安安。
亦有我哋呢班開心c9
2個讚