號角再次響起 願榮光歸香港

黎明來到!
香港人加油!香港人反抗!

1個讚

我成日都幻想大家煲底見既情景,唔知有生之年會唔會見到呢一日

2個讚

真香港人嘅主題曲, 香港人, 加油…

1個讚

我較咗做電話鈴聲 :baby_boy04_laugh:

1個讚

抱住呢個期待,繼續堅持落去,相信一定會有呢一日

加油,反抗,報仇

我唸個日我一定會喊 :baby_boy03_cry:

香港人, 加油~

我都會

2個讚

等待呢一日,會好開心,但又好感觸, 諗起犧牲嘅手足,相信好多同路人會喊。

1個讚

重聽咗幾次! 掌聲已講出大家心聲,和理非仍會支持年青人!

香港人加油!

我好驚黃店播呢首 :baby_girl05_idea:

我個仔晚晚都要聽loop住先瞓到覺:sweat_smile:

我驚我食食下飯,眼濕濕…

其實呢半年來,突然多咗d白頭髮 (以前只是一條半條),唉!:pleading_face:

:baby_girl03_cry:
平時都放鬆d

我個人都好正面,喺我字典裡面係遠離d負能量。

1個讚

重整旗鼓 :baby_boy02_angry: 香港人!

我屋企附近都有人吹
每次聽到都眼濕濕

1個讚