黎明來到!
香港人加油!香港人反抗!
1個讚
我成日都幻想大家煲底見既情景,唔知有生之年會唔會見到呢一日
2個讚
真香港人嘅主題曲, 香港人, 加油…
1個讚
我較咗做電話鈴聲 
1個讚
抱住呢個期待,繼續堅持落去,相信一定會有呢一日
加油,反抗,報仇
我唸個日我一定會喊 
香港人, 加油~
我都會
2個讚
等待呢一日,會好開心,但又好感觸, 諗起犧牲嘅手足,相信好多同路人會喊。
1個讚
重聽咗幾次! 掌聲已講出大家心聲,和理非仍會支持年青人!
香港人加油!
我好驚黃店播呢首 ![]()
我個仔晚晚都要聽loop住先瞓到覺
我驚我食食下飯,眼濕濕…
其實呢半年來,突然多咗d白頭髮 (以前只是一條半條),唉!

平時都放鬆d
我個人都好正面,喺我字典裡面係遠離d負能量。
1個讚
重整旗鼓
香港人!
我屋企附近都有人吹
每次聽到都眼濕濕
1個讚
