真心唔明,咁憎香港人為咩死都落黎,佢地班畜牲係大陸冇自由,都想香港人都冇自由,自私到一個點
不過唔好成日提亡國,我地要壯大呢到。
佢地應該唔會係度搞事既
果邊的atmosphere比班怨婦搞到勁壓抑,上得多會心理唔平衡架
1個讚
真心覺得BK好恐怖,尤其有幾個JM,把口同個心又賤又黑,滿口歪理,成班根本係冇朋友冇生活冇錢冇工作嘅失敗女人係度圍爐,好恐怖,早走早著
4個讚
係wor,最好笑介紹我去買二手名牌衫俾個女,痴線嗎?我唔會俾個女充大頭鬼
有時都隱約有呢種感覺,總之係唔正常既女人比較多。講少少唔啱聽就會互鬧,如佢地所言咁係「直率」,我就覺得咁好「無禮」,邊有正常人唔啱聽就鬧人架?所以有時真係搭唔到咀,因為唔同思維。冇咩對錯,唔夾果種氣氛啫。
所以,果邊都有果邊既存在價值,佢地方比佢地聚腳,其他forum會和諧好多。
4個讚
係呀,果邊咩都拉政治黎講, 一味圍爐自HIGH…
佢地話留學生全部係YC,有事就靠祖國幫…我想講好多藍C仔女去歐美留學囉…
你又講得冇錯,費時青山openday 走過嚟,由佢地響門口裝下囉,我地好大方,唔會好似佢地咁趕人走,生人霸死地
我早幾日係果邊覆個樓主野,之後有2個傻人留言串我,痴線架,係果邊我想正常同人講野都唔得…
係呀⋯果邊岩佢地多d,真係一開電話就會見到佢地瘋狂留言
佢地根本唔正常,正常人係li到
1個讚
唔係無食藥,係無藥食,因為佢哋已經無得救
1個讚
認同⋯我岩岩玩到個死廢柴藍絲發癲
見到這新論壇,間直開心到喊
1個讚
係呀
果邊越來越恐怖…
真係爽好多。再次敢言。
係呀⋯爆左N次粗都冇事