自問係BK玩左好耐,留底唔少腳毛,真係果邊d人好似青山走犯,一句政見唔同,追住黎咬,同班黑警一樣,根本冇食藥!
黎左li到差不多一星期,終於有班傾得埋媽媽,隻眼都清新好多
自問係BK玩左好耐,留底唔少腳毛,真係果邊d人好似青山走犯,一句政見唔同,追住黎咬,同班黑警一樣,根本冇食藥!
黎左li到差不多一星期,終於有班傾得埋媽媽,隻眼都清新好多
盲到上腦 
已經好耐無上bk,就係頂唔順嗰邊只可以有一種聲音,我喺嗰邊係CD rom,但嚟呢邊就成日發言
根本就係,最叻講曱甴,在唔係放曱甴圖,一係就搵反人地之前留過咩言:出過咩Post,最痴線睇完人講咩都可以理解錯人地意思,真心個個係盲毛
係wor,同版主投訴都冇用
係呀,過邊一唔認同佢都,係圍住咬
唔好話覆,睇都無心機睇
係成班衝出黎癲,講黎講去都係果幾句
這就是香港人想追求嘅自由民主,個邊成日話自由民主唔好



個邊同大陸一樣,打壓異己,不停洗腦,踩歐美,讚大陸
講黎講去,都係話人過幾樣,連輕鬆吹下水都唔得咁
個邊越黎越恐怖,唔小心講句都可以無限放大
其實好多打手未黎呢邊開acc 姐, 我諗過多一個月呢度開始多人用又出左名就會一樣污煙漳氣
係wor⋯⋯岩岩仲講⋯大媽係黃絲,我真係第一次聽


我唔怕佢地黎,黎li 到得一個下場⋯俾我鬧到走,要癲反去果邊自己圍爐慢慢癲
係呀⋯我都俾佢地出Post講我三次
我地要保住呢度,唔好俾打手喺度搵食
絕對要⋯我唔想變成令一個BK
大媽通常係話B6
港人唔會用大媽
我知⋯真心佢地不可理喻
同餅主投訴過,不過人地唔做野
冇用,我更加相信版主都係超藍絲,公私不分