我投訴講道理,佢無視我
我昨日話叫唔網絡欺凌,結果版主攞版規黎覆我,我都廢時再回佢,廢到爆
算吧了
係呀,睇完咁樣回應,我留番啖氣暖肚仲好
忘記個邊啦
1個讚
我會⋯廢時同咁低智人講野
我地要守住和而不同…
見到唔對路就略過…
就好似係響街見到野狗一樣, 冇理由同佢地互咬架嘛
2個讚
講得好好
野狗!形容得非常好!忘記那邊的野狗吧
佢地根本無point 全部為盲撐而撐
因為內容無道理所以全部講唔夠兩句就靠惡言完場
1個讚
係囉, 邊有人會互咬, 有狂犬病點算呢…
野狗就可以去人道毀滅
Andrea:
bbkaka:
我地要守住和而不同…
見到唔對路就略過…就好似係響街見到野狗一樣, 冇理由同佢地互咬架嘛
bbkaka:
野狗
野狗!形容得非常好!忘記那邊的野狗吧
係囉, 邊有人會互咬, 有狂犬病點算呢…
野狗就可以去人道毀滅
唔洗人道既,佢哋有生存權利,由佢地係個邊狗咬狗就得。
咁唔人道啦,佢地唔駛人道
wor⋯⋯岩岩仲講⋯大媽係黃絲,我真係第一次聽
我都見過。班癲婆真係冇常識,香港人形容大媽即係大陸班人,但就轉移話香港人。定即係話佢自己係黃絲?![]()
根本係將所有野掉轉來講
係亡國唔可以表態 除非同佢哋言行一致 否則追住咬
不講也罷
3個讚
佢地根本係門口狗,只識亂吠
絕對同意~
亡國配野狗 =絶配
唔好講政見問題,喺蝗國嗰邊,講少少嘢, 冇寸冇剩,都無啦啦比人寸或者鬧到痴線,我唔知佢哋係咪全部大陸人,但 肯定佢哋真係好憎香港人。
1個讚