終於有個可盡情發言,唔使俾人追住黎咬討論區

我投訴講道理,佢無視我

我昨日話叫唔網絡欺凌,結果版主攞版規黎覆我,我都廢時再回佢,廢到爆

:frowning:算吧了

係呀,睇完咁樣回應,我留番啖氣暖肚仲好

忘記個邊啦

1個讚

我會⋯廢時同咁低智人講野

我地要守住和而不同…
見到唔對路就略過…

就好似係響街見到野狗一樣, 冇理由同佢地互咬架嘛

2個讚

講得好好

野狗!形容得非常好!忘記那邊的野狗吧

佢地根本無point 全部為盲撐而撐
因為內容無道理所以全部講唔夠兩句就靠惡言完場

1個讚

係囉, 邊有人會互咬, 有狂犬病點算呢…
野狗就可以去人道毀滅

唔洗人道既,佢哋有生存權利,由佢地係個邊狗咬狗就得。

咁唔人道啦,佢地唔駛人道

我都見過。班癲婆真係冇常識,香港人形容大媽即係大陸班人,但就轉移話香港人。定即係話佢自己係黃絲?:joy:

根本係將所有野掉轉來講

係亡國唔可以表態 除非同佢哋言行一致 否則追住咬
不講也罷

3個讚

佢地根本係門口狗,只識亂吠

絕對同意~

亡國配野狗 =絶配

唔好講政見問題,喺蝗國嗰邊,講少少嘢, 冇寸冇剩,都無啦啦比人寸或者鬧到痴線,我唔知佢哋係咪全部大陸人,但 肯定佢哋真係好憎香港人。

1個讚