手痕過隔離踩場嘅舉手

:raised_hand:

踩得好開針, 哈哈

3個讚

我認我手痕

1個讚

有,有個把口衰嘅仲覆我:expressionless:

1個讚

我都有:joy:

做咩手痕,打打

真係冇心去果邊

2個讚

其實嗰邊仲有朋友仔,不分顏色傾計嘅朋友仔:persevere:

轉場is must

攪到我都手痕…

1個讚

佢地又鬧袁醫生果個post, 睇到火滾。係都要人讚政府讚黑警,傻的嗎! 咁叻咪唔好戴口罩,單靠政府幫你抗疫囉!

1個讚

之前就讚到袁醫生天上有地下無,呢點我係同意,袁醫生幫咗香港好多。之後一有嘢唔啱聽就鬧爆佢,又質疑人地嘅專業知識,大佬,你唔中意果個人啫,都無任何ground 去壇袁醫生壇到一文不值。呢啲完全係憑感覺行事,無理性分析

1個讚

幾時我地可以同一時間同步踩場?

下次得闲開post 去踩场?:joy::joy::joy:

嗰邊係訓練EQ嘅好地方,又或者悶到一個點會上去揾嘢取笑下咁囉。

叫埋我 :rofl:

:joy:有次我同佢地玩左成兩个星期
嘔血收場:see_no_evil:
唔同佢地片咯
直接post BD條link算:crazy_face:

1個讚

我都有呀,不過我玩嘅方法係主要針住樓主玩或其中一藍屍,唔理其他藍屍回乜,都只針一個,所以唔洗用好多腦汁,方便、慳時、簡單、好玩:grin:

1個讚

但睇唔夠兩版,又覺得好忟

去親都留少少線索
想走自然會解迷
實在唔想幫佢衝流量:face_with_monocle:

你咁鬼馬既:joy: