手痕過隔離踩場嘅舉手

我⋯講中一個人要害,發緊癲
我話佢申請綜援,即刻發癲

佢地講黎講去都係果d,玩多兩玩就現認,我今晚講左句攞緊綜援,即刻好似癲狗咁樣

冇野做/反工做到發脾氣,係一個唔錯選擇

1個讚

上次玩到佢哋對我人身攻擊囉,講緊社運無端端扯埋鬧印度。如果你係JM,記唔記得有個人間唔時開post講印度嘢? 係我!

係咪有張彩繪手既頭像相個位?

唔係,嗰個係另一個,我係石敢當頭像

做CD-Rom就有

係呀,我都記得有幾位印度jm,有冇去del哂你啲留言呀?你地講啲經驗咁特別,唔好留係個度益佢地。

App都del埋,佢哋唔會摷嚟睇㗎啦,佢哋都係嗰啲未去過但會話一世都唔會去嘅地方囉。

冇,將自己嘅舊post改為:
www.babydiscuss.com , 就禁咗言!
1)証明舊post資料有用,會員會翻睇,又或
2)証明版主好勤力,又或
3)it部門將 www.babydiscuss.com 列為禁字,可能內部即時知

1個讚

理性存在響佢地果度,今日都冇bd 啦

1個讚

我都有hit有用嘅hit po, 應該會成條feed冇左

Pm bk條Link, 冇問題

冇手痕 過去就由佢過去 :baby_boy12_tehe:

1個讚

怎樣DELETE留言?

我記得呀!我有睇,你好似夫家係印度人?你d post 好睇呀!

1個讚

不了
令佢閱覽數字多一都唔想

係呀! 係我呀 :rofl:
睇睇下呢邊嗰個徹底del,所以想踩場都冇lu​:rofl:

我最多八一下,無出聲,當笑話咁睇。