ESPRIT.....有一股懷舊的青春氣息

不過我應該冇買過

1個讚

終於玩完。。。。。都講左好多年

見証Esprit又輝煌慢慢走下坡,以前去esprit 剪頭髮好in,識得在esprit 做part time sales 的都係朋友圈中的型仔型女…

2個讚

係我眼中佢同bossini 一樣 :baby_girl12_tehe:

係, 又一定要染髮, 化妝會用red earth咁…
好多讀U做去parttime

4個讚

貴一節哦~

1個讚

從來都不吸引,又貴~
我諗我買過吾超過 10件

outlet 應該有行過下…

有排bossini都唔差。
依家。。。過門不入,baleno反而進步咗。

1個讚

保暖衫類其實都幾好架

有~ 都吾平,真係好少買
佢同現在D shops 又平quality 又好, 根本再無市場。

其實佢d衫款真係唔太岩asian口味

3個讚

係, 其實而家時裝都難做…
20年前又係幾百蚊件外套, 而家又好似差不多價錢咁…

但係人工同租, 貴左好多

然後我哋人工無乜變:laughing:

20年點都有變卦…
係文職冇變, 但最低工資果批有變

好耐之前喺Esprit做過好幾年
永世難忘
刑生還掌管時,工作氣氛真係好好
同事好似一家人咁
到而家仲成日聯絡仲成日緬懷過去
刑生走咗冇耐就開源節流了…
好可惜

佢有心賣盤架?

計吓現在好多npL 同扣人工呢

都係呢幾個月, 之前都尚可O既
快D減租啦, D租少曬起…變相D野又要加價

1個讚

希望快啲無事:pray::pray: