ESPRIT.....有一股懷舊的青春氣息

我起碼十年無再幫襯過。
九十年代差唔多年年也會幫襯。
啲設計越來越差,尺碼又不太合適香港人,有點偏大。再加上價錢不吸引。

1個讚

佢啲設計真係愈來愈差,不太吸引

出賣年齡,我有佢張信用卡:rofl:

圖片

1個讚

以前中學行街會行,個時覺得好in架,唉

曾幾何時我也有一張 :baby_boy12_tehe:

唔只款式不合亞州人,尺碼也不合亞洲人,有點偏大。八、九十年代流行鬆身衫褲,偏大少少也可以。但之後流行貼身,佢哋啲偏大尺碼就很難fit到亞洲人。

其實佢可以改下D 款架嘛

一直好討厭佢個tag

自問baleno係平靚正,不過睇深一層,當我知道係中資就不了

esprit當紅年代仲係小學雞
個時最鐘意睇red earth指甲油

2x年前就係!其實可以到依家先執都算奇蹟

我仲記得我個班有一個好有錢嘅同學住畢架山,會去又一城嗰間剪頭髮

冇幫襯過 :baby_boy12_tehe:

1個讚

我都應該冇

我又唔係最低工資果 d, 但 03 年到 e+ 我人工增長咗 6 倍,係 03 年果時太低而已 :baby_girl04_laugh:

03 年出身應該係最低,早兩年都冇咁低。隔左十幾年,由junior變senior 點都有加。我得5倍左右咋

ESPRIT點會同Bossini一樣?雖然Bossini都唔差。:blush:
但ESPRIT係我年少既年代,型格好多架。:+1:t2:
不過真係風光不再了、執都唔出奇。

1個讚

我聽咗齊阿哥講呢隻股份,個老板正一老千!

財技?

呢個 youtuber 值得大家 follow, 返聽返佢以前d 影片,有好多都俾佢講中

1個讚