我起碼十年無再幫襯過。
九十年代差唔多年年也會幫襯。
啲設計越來越差,尺碼又不太合適香港人,有點偏大。再加上價錢不吸引。
1個讚
佢啲設計真係愈來愈差,不太吸引
出賣年齡,我有佢張信用卡

1個讚
以前中學行街會行,個時覺得好in架,唉
曾幾何時我也有一張 
唔只款式不合亞州人,尺碼也不合亞洲人,有點偏大。八、九十年代流行鬆身衫褲,偏大少少也可以。但之後流行貼身,佢哋啲偏大尺碼就很難fit到亞洲人。
其實佢可以改下D 款架嘛
一直好討厭佢個tag
自問baleno係平靚正,不過睇深一層,當我知道係中資就不了
esprit當紅年代仲係小學雞
個時最鐘意睇red earth指甲油
2x年前就係!其實可以到依家先執都算奇蹟
我仲記得我個班有一個好有錢嘅同學住畢架山,會去又一城嗰間剪頭髮
冇幫襯過 
1個讚
我都應該冇
我又唔係最低工資果 d, 但 03 年到 e+ 我人工增長咗 6 倍,係 03 年果時太低而已 
03 年出身應該係最低,早兩年都冇咁低。隔左十幾年,由junior變senior 點都有加。我得5倍左右咋
ESPRIT點會同Bossini一樣?雖然Bossini都唔差。![]()
但ESPRIT係我年少既年代,型格好多架。![]()
不過真係風光不再了、執都唔出奇。
1個讚
我聽咗齊阿哥講呢隻股份,個老板正一老千!
財技?