fb 上的政治取態

加入左好多地區群組,keep住有forward 及 share

好在我果區街坊都好金

hi bye mode

fb入面都係好鍾意睇我嘢嘅人.
港鐵太古/721令我再冇動力去post開心share嘅嘢.
本來唔想post政治嘢迫人睇,知道大家心情都唔好,
但見到連登仔女鍥而不捨嘅精神,決定改style由開心有趣靚靚台–>報導真相分析台.

花嘅時間完全冇浪費,慢慢影響到一D人.
例如本來乜都鬧示威者,從來唔會話警察,仲覺得佢哋冇做錯到,
直至近兩個月,居然like我鬧警暴嘅post,所以唔好放棄 :slightly_smiling_face:

大家一齊做,我少fwd 蘋果,我fwd 有線,am730呢d news

策略完全正確~仲會特登post經濟東方01:face_with_hand_over_mouth:
又post英文台灣內地報,咩都有大雜燴.
蘋果立場呢類佢哋會先入為主,要儘量少D.

冇like冇表態唔代表D咩.
有D唔方便表態,有D唔想張揚,有D思想仍然好混亂,好多原因.

1個讚

你咁講都啱,至少冇unfriend我。但其實會唔會比人unfriend左而我唔知:thinking:

蘋果真心我覺得佢太狗仔隊,而家am730 配圖同文字都中肯,hk01 就一dd

10世唔講嘢果d, 可能真係會。我試過有黃frd 問我識唔識某個nancy, 因為nancy響某fb 同人開火,攪到比人check fb, 見到有相tag 我… 黃frd問我做乜識呢d小粉紅 :baby_girl06_shock:

我都有咁諗架,見有D人冇晒反應,好似失蹤咁:sweat_smile:
後來又見到佢post嘢喎~即係冇un到啦~
不過,要un嘅就由得佢哋啦,迫唔嚟.

蘋果有時都抵鬧:expressionless:
我會喺fb睇到有咩好圖,揀番幾張放,一張圖講晒衰嘢果類最啱佢哋睇.

1個讚