我會間唔中forward, 又會post黃店, 同埋只會留言喺黃fd同黃post. 冇表態過嘅friend我唔會再comment.
我有照POST同FWD, 搞到之前都有朋友UNFRIEND我了, 不過我又唔介意被UNFRIEND… 私人嘢真係少咗POST, 最近呢幾個月都係POST去邊間黃店食嘢!
一向唔POST私人野, 同埋只會SHARE同COMMENT, 唔會開POST.
我都係飲飲食食嘅多
FB 會曲線發表 (文宣, 轉發新聞, 黃店美食, 等等…)
藍絲已被set 做限制對限 (除地球帖, 佢地睇唔我任何post)
我都扔左某d人入去,又會留d地球專登比佢地睇
如果知道FB某D親戚朋友取態,不同政治立場我唔會unfriend 佢哋。當分享一d涉及政治敏感post,我會filter佢哋睇唔到,無咩必要令大家唔舒服。
我轉晒去IG 睇
我冇unfrd過人,不過佢地unfrd 我,我自問fwd 果d都冇咀咒人果d
因為佢地一言堂. 某程度上因為呢次運動睇清好多嘢, 亦曾我對某D人好失望. 唔同立場都可以不分是非黑白.
同意,如果貼連儂牆都驚危險,上網連forward 文宣、新聞呢d完全無風險嘅嘢都唔做,真係對唔住出去嘅手足。
我有上吓twitter.
有Forward做文宣,但冇乜人比like。佢地好似去左平衡時空咁,冇表過態。
Fb d friend全黃,所以會 share新聞,只限朋友,無地球 post
同埋好少出公海留言
Fb完全無私人野
太有同感 
因為佢地一言堂. 某程度上因為呢次運動睇清好多嘢, 亦曾我對某D人好失望. 唔同立場都可以不分是非黑白.
我一直都係咁講架,理性討論,和而不同
FelixTheCat:
因為佢地一言堂. 某程度上因為呢次運動睇清好多嘢, 亦曾我對某D人好失望. 唔同立場都可以不分是非黑白.
我一直都係咁講架,理性討論,和而不同
我同你睇法一樣,不過…喜歡獨裁嘅政府嗰啲人都係本身獨裁,根本佢唔會接納任何聲音,所以當對某啲人失望過後,我只會向前望。
bbkaka:
FelixTheCat:
因為佢地一言堂. 某程度上因為呢次運動睇清好多嘢, 亦曾我對某D人好失望. 唔同立場都可以不分是非黑白.
我一直都係咁講架,理性討論,和而不同
我同你睇法一樣,不過…喜歡獨裁嘅政府嗰啲人都係本身獨裁,根本佢唔會接納任何聲音,所以當對某啲人失望過後,我只會向前望。
理性討論我係歡迎,不過果類人應該唔會。你講起獨裁,我又真係覺得果類都係獨裁,劑劑有你講冇我講,又要識少少扮代表,我多數暗暗反眼就略過
不過呢d人冇去到嗌交,但冇再聯絡。我唔會同佢哋癲。
私人嘢我會set少數朋友先睇到,但我唔介意表達我政治取態,會出地球post。還好無人黎挑機
如果有,我都唔介意討論吓嘅