fb 上的政治取態

我會間唔中forward, 又會post黃店, 同埋只會留言喺黃fd同黃post. 冇表態過嘅friend我唔會再comment.

我有照POST同FWD, 搞到之前都有朋友UNFRIEND我了, 不過我又唔介意被UNFRIEND… 私人嘢真係少咗POST, 最近呢幾個月都係POST去邊間黃店食嘢!

1個讚

一向唔POST私人野, 同埋只會SHARE同COMMENT, 唔會開POST.

2個讚

我都係飲飲食食嘅多

FB 會曲線發表 (文宣, 轉發新聞, 黃店美食, 等等…)
藍絲已被set 做限制對限 (除地球帖, 佢地睇唔我任何post)

1個讚

我都扔左某d人入去,又會留d地球專登比佢地睇

1個讚

如果知道FB某D親戚朋友取態,不同政治立場我唔會unfriend 佢哋。當分享一d涉及政治敏感post,我會filter佢哋睇唔到,無咩必要令大家唔舒服。

我轉晒去IG 睇

我冇unfrd過人,不過佢地unfrd 我,我自問fwd 果d都冇咀咒人果d

因為佢地一言堂. 某程度上因為呢次運動睇清好多嘢, 亦曾我對某D人好失望. 唔同立場都可以不分是非黑白.

1個讚

同意,如果貼連儂牆都驚危險,上網連forward 文宣、新聞呢d完全無風險嘅嘢都唔做,真係對唔住出去嘅手足。

2個讚

我有上吓twitter.

有Forward做文宣,但冇乜人比like。佢地好似去左平衡時空咁,冇表過態。

Fb d friend全黃,所以會 share新聞,只限朋友,無地球 post
同埋好少出公海留言
Fb完全無私人野

1個讚

太有同感 :baby_boy01_smile:

我一直都係咁講架,理性討論,和而不同

我同你睇法一樣,不過…喜歡獨裁嘅政府嗰啲人都係本身獨裁,根本佢唔會接納任何聲音,所以當對某啲人失望過後,我只會向前望。

理性討論我係歡迎,不過果類人應該唔會。你講起獨裁,我又真係覺得果類都係獨裁,劑劑有你講冇我講,又要識少少扮代表,我多數暗暗反眼就略過

不過呢d人冇去到嗌交,但冇再聯絡。我唔會同佢哋癲。

私人嘢我會set少數朋友先睇到,但我唔介意表達我政治取態,會出地球post。還好無人黎挑機:sweat_smile:
如果有,我都唔介意討論吓嘅:thinking: