fb 上的政治取態

大家會唔會怕左煩,完全唔會fwd 甚至留言響同新聞或者政治有關嘅po呢?

我直頭唔用FB, 因為真係好影響心情, 感情.
FB 對於我既生活, 完全係可有可無

5個讚

但我會睇新聞

我對住啲客都照表態,明就明,唔明咪byebye

3個讚

我fb只留d同聲同氣嘅人, 睇posts多數都係俾like, 極少留言, 而我自己本身都係極少留言

自從上咗Twitter就好少上fb

1個讚

我多數留曲到圓果d

1個讚

照forward
開新acct 做tvb 東方任務

4個讚

成個fb都係啲新聞同文宣,我有親戚藍到黑,但經過我同其他黃嘅親戚不停係fb同WhatsApp 洗佢地腦之後,無再鬧示威者!
以前佢個fb成日分享個啲話人曱甴嘅帖,而家無了 :baby_boy04_laugh:

11個讚

好勁 :baby_girl06_shock:

已經冇藍喺我 ac,我全部 delete 晒

已經放棄FB post 私人野, 全力幫手文宣, 準備工作係做好private setting

6個讚

咁堅?我d active 親戚極少 nancy, 感覺良好,千祈唔好比我見到fwd 港人港地呢d

一定KEEP 住FORWARD, 做文宣, 身邊有上左年紀O既藍C… 我唔FW, 佢地真係只係睇到佢地認為啱O既膠POST… 所以點都要FW, 要俾佢地接收不同資訊

1個讚

我都多數fwd 正規新聞網嘅po
同埋求驗

費時比低智森洗版

You are right

吾會, 因為我FB LIST都係黃
擔心佢地MISS 左任何NEWS
我會forward or share 不時更新

2個讚

我應該有d中游,fwd 左先

fb集中分享生活點滴,例如食咗黃店好開心,新聞就未必post。

我fwd多…食嘢都會貼呀