food panda/uber eat/deliveroo

我用了food panda都一年了。一個月用2,3次左右。因本身住的地方附近冇想食開既餐廳。我試過譚x,日式,韓式,泰式,素菜等。
我記得開初第1次用時覺得印象好好。啲食物排得好靚。令我好想再幫襯。個袋又整齊。但中間曾經有試過2次都倒瀉佐啲野。打橫放盒飯等。但2次佢又賠返俾錢我既。我搵英文既customer service.唔知係咪有著數。但佢地覆野好耐。走開一陣又會下佐線。呢樣野係令人有啲紋既。
最近叫已經冇佐以前既驚喜感。不過我覺得佢地都準時。但因為我自己怕唔準時,自己都會預耐少少時間。不過而家好少送餐優惠。所以都令我少佐幫襯。

Uber Eat就係因為果次冇送餐優惠試佐一次,同food panda一樣果間食物。一切準時。食物一樣。不過uber eat雖然而家有運費優惠但餐廳唔算太多選擇。

deliveroo.其實我冇用過。所以要麻煩其他用家分享下了。

不過外送呢樣野我覺得真係好方便我。有次去佐迪士尼返到樓下已經送到去管理處可以回家即刻食飯。

我全部都冇幫襯過,但我朋友全部話 D 最好最可靠

熊貓係咪大陸嘢﹖

只用到deliveroo,因為其他兩間唔送:crazy_face:

非常滿意Deliveroo比月費任送

我d 同p 都間唔中用下,因為兩個app d 餐廳唔同,呢排食得多外賣可以試多D餐廳。

我自己鍾意panda 多D,喺我嗰區panda 多D小店,同埋落單可以落remarks,好啱我呢D又少甜又少冰嘅人。

uber未用過。

只用過 deliveroo 都算準時…

用開foodpanda,準時。

1個讚

我嗰區food panda 經常暫停接單,所以主力deliveroo, so far 都ok

我又冇諗佢係大陸野。佢啲customer service.講英文我諗唔係大陸掛。

如果成日用就應該抵。我用得唔多。所以就冇諗俾月費

我又冇研究佢可以寫remarks.我唔知原來佢會理。多謝你既tips.

good.其實佢價錢岩我都會試下。不過我果區覺得啲餐廳差不多價。所以用開p就用p咋。

咁一定用方便果個啦。

之前用得多
疫症後幾乎無用

你自己煮?我忍唔到咁悶。雖然知可能都未必完全乾淨。

係呀
幾乎無出過去食/叫外賣

真係密密煮:sweat_smile:

勁啊!

用開panda多啲優惠又多啲舖頭揀, 暫時一直都幾準時有次仲早咗 :baby_girl05_idea:

1個讚

疫情後唔會咁勤力啦:laughing:

Deliveroo 同 Foodpanda 都用過,Deliveroo 可以揀遠少少餐廳,多啲選擇,但Foodpanda 只可以揀屋企附近餐廳,仲好多時餐廳都停接單,要等一陣先可以落單

2 間都 OK,通常等 30-45 分鐘。試過有次 Foodpanda 送漏野,同 CS 講,即時送左張 coupon,服務唔錯

Foodpanda成日倒漏嘢,對上一次(都系最後一次)我等左個外賣成1.5小時先送到,我都等左1小時先開始聯絡下佢地,問下到邊。但foodpanda 系冇辦法聯絡到外送員,佢嘅線上CS顯示冇人在線,只可以email聯絡佢哋,咁當然email唔會咁快覆到我啦,最後我上openrice搵餐廳電話打去問下佢會唔會有外送員嘅電話、餐廳同我表示我嘅餐一早已經取走並幫我check下,冇耐就送到了。google地圖顯示餐廳同我屋企距離步行只有10分鐘,我亦都有叫過同一間餐廳嘅外賣幾次都唔會咁耐先送到,真係唔知個外送員去左邊,送到嚟我已經食緊杯麵、個三文治都凍哂。

而完轉左去uber eats,個apps起碼可以聯絡到外送員先,如有咩問題都可以搵到佢,不過暫時未用過:blush: 啲外送員都好好禮貌。
Deliveroo比較少嘢食,都間中叫下嘅,而家多數叫uber eats多

吾好意思,借左個位分享下我少少唔開心經歷:bowing_woman:t2::pray:t2::pray:t2: