咁你既經歷真係好慘。搵到個岩既平台就好。激氣真係唔好幫襯。uber如果可以直接contact真係唔錯。咁就簡單好多。因為我contact food panda都係用英文。不過有時佢都未必明我講乜。。haa因我啲英文都係只係基本溝通果啲。
上次係 foodpanda apps contact CS 用中文對答,好快覆,仲即時送 coupon
foodpanda 個 apps 可以即時聯絡 CS,不過要等一陣。上次送漏左個飯,用 apps 聯絡 CS,佢地即時處理
試過用FoodPanda
送埋人哋嘅餐俾我
諗住搵FoodPanda問
發現原來冇CS Hotline
線上CS又完全冇人理
唯有send e-mail問
send 去fb inbox, 就auto reply叫我搵線上CS
俾人當人球咁拋嚟拋去
最後幾個鐘後才有人覆
如果我係等佢個餐嚟開飯應該已經餓死
我2次既經驗都可即時搵到。不過就好快會offline.但又會叫你等等。
用food panada, 多d優惠同多d小店
我只能說, 我永遠唔會再用FOODPANDA. 我會用鑊鑊新鮮鑊鑊金黎形容, 爛SERVICE.
個個星期SEND 優惠比我, 我都只會DEL
UBER 同DELIVEROO 係貴DD, 但起碼我從無投訴, 用得開心, 比錢都比得開心
申利, 一星期最少叫3-5次UBER 或DELIVEROO 既用家
email真係好慢。。
你叫咁多一定用返deliveroo抵好多啦。
其實, 我想買佢$94蚊月費果個PLAN.
不過… 如果我比左月費, 下下叫外賣都係我比錢, 唔抵呀, HAHAHAHA 益左我屋企個隻男人.
(因為佢叫最多)
而且, 有D店, 只有UBER有… 如果一個月夾埋用唔夠6, 7, 8次DELIVEROO, 又好似無慳到錢
哈。哈。哈。。。咁叫你隻佬做會員用佢account。
如果你2樣都叫。冇錢慳。咁一定唔用佢月費啦
真係冇,寫住冇人在線上,你係幾耐之前叫迦?
我之前試過一次送漏飲品都係見冇人在線上,個次email俾佢之後都有送coupon俾我
一星期前,1-2pm, 大約等左 5-10 分鐘就有 CS 同我地對話啦
Uber仲係直接聯絡個外送員我覺得唔錯,foodpanda 係只有外送員聯絡到我,佢唔打俾我我都唔知佢電話 ![]()
可能比較多外籍人士做呢行,多數都係唔識路或搵唔到路打黎,我英文都麻麻地,都係講到大廈名佢知炸,叫佢google ![]()
![]()
Me too, 同你一樣呀![]()
唔知而家呀,反正都冇用lu
叫過5次deliveroo, 2 次準時,另外3次等差唔多個幾2個鐘先送到。 
我叫嗰啲係快餐,仲要係11:45已經落order,本來話25-35分鐘送到,但最後打晒電話去問,都要1:40先到,試過3次,唔會再叫佢。嬲爆
Foodpanda我都叫過3次,都準時
睇黎都係間間都有好有唔好。。
我係幾個月前.可能而家又唔同佐了。不過唔岩用就唔好用都岩既。況且而家咁多替代品。都冇需受氣。
都系嘅,而家好多呢啲平台haha