自己整熟蛋熟魚壽司食
呢個好耐冇食呀,我都好想食
有冇咖啡店?有就可以買一件吖。
我上網見到人講,你睇吓有冇蛋糕?
兩間位於葵涌黃店
Relax Coffee

葵涌葵昌路72-76號Life@KCC 地下G06舖
VII Drip & Brew 

葵涌大連排道132-134號景星工業大廈地舖
1個讚
有聽過… 等我收工去睇下先… 謝謝你
1個讚
Buffet, 和牛燒肉,刺身壽司日本拉麵。
1個讚
生蠔, 壽司
好想食麻辣火鍋 
即開生蠔 
我都係呀!
有冇自己訂生蠔食?不過個好怕自己開
全部都想食
1個讚
其實我出街buffet先會食到即開生蠔 
自己唔識開
越講越肚餓添啊!好想食
想食雞煲同埋鹽酥雞 
KFC燒雞
打邊爐…
由年頭開始到而家都冇打過
勁掛住 
A5 和牛、打邊爐 
我今晚立即自己整口水雞
好想食韓燒~好耐冇食過
好想食韓燒,打邊爐
之前不太喜歡,但呢幾個月都無食就想食
我自己屋企整韓燒肉食咋,當然冇出去食咁開心