一人一個而家好想食嘅

自己整熟蛋熟魚壽司食

呢個好耐冇食呀,我都好想食

有冇咖啡店?有就可以買一件吖。

我上網見到人講,你睇吓有冇蛋糕?
兩間位於葵涌黃店:yellow_heart:

Relax Coffee :coffee: :croissant:
葵涌葵昌路72-76號Life@KCC 地下G06舖

VII Drip & Brew :spaghetti::sandwich:
葵涌大連排道132-134號景星工業大廈地舖

1個讚

有聽過… 等我收工去睇下先… 謝謝你

1個讚

Buffet, 和牛燒肉,刺身壽司日本拉麵。

1個讚

生蠔, 壽司

好想食麻辣火鍋 :baby_boy10_heart:

即開生蠔 :baby_boy10_heart:

我都係呀!
有冇自己訂生蠔食?不過個好怕自己開

全部都想食

1個讚

其實我出街buffet先會食到即開生蠔 :baby_boy10_heart:

自己唔識開

越講越肚餓添啊!好想食

想食雞煲同埋鹽酥雞 :baby_girl10_heart:

KFC燒雞

打邊爐…
由年頭開始到而家都冇打過
勁掛住 :disappointed:

A5 和牛、打邊爐 :baby_girl10_heart:

我今晚立即自己整口水雞:joy:

好想食韓燒~好耐冇食過:pensive:

好想食韓燒,打邊爐
之前不太喜歡,但呢幾個月都無食就想食:yum:

我自己屋企整韓燒肉食咋,當然冇出去食咁開心